וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיבים מלחמה: דבריה של מירי רגב נגד התאגיד הפכו לשיר בגלי צה"ל

2.8.2016 / 15:40

שיר היתולי, המבוסס כולו על דבריה של שרת התרבות בישיבת הממשלה הסוערת ביום ראשון, הועלה לעמוד הפייסבוק של התחנה. היוצר טל לוי: "דבריה של רגב עוררו בי חלחלה"

עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

(בווידאו: ח"כ דוד ביטן וח"כ שלי יחימוביץ על פירוק התאגיד באולפן וואלה! NEWS)

seperator

העימות המתוקשר בין שרת התרבות מירי רגב לבין גלי צה"ל ממשיך להתחמם. אחרי שרגב נמנתה על המתנגדים הקולניים ביותר להקמת תאגיד השידור בישיבת הממשלה ביום ראשון האחרון, הלחין וביצע היוצר והזמר טל לוי (המכונה טלוי - Talevi) שיר המבוסס כולו על דבריה באותה ישיבה. לוי הוא חבר להקת אבטיפוס, שהוציא אלבום סולו ב-2011.

כזכור, בין היתר, טענה רגב כי לא יכול לקום גוף שידור שלא יזכה לפיקוח מטעם הממשלה. "זו טעות חמורה להעביר את החוק (חוק רשות השידור) במתכונתו הנוכחית. אין אחריות בלי סמכות, לא ייתכן שלשר התקשורת אין שליטה במינויים ובהתנהלות של התאגיד הציבורי, שממומן מכספי הציבור".

השיר, בביצועו של טלוי, הועלה לעמוד הפייסבוק של התחנה, בצירוף הכיתוב: "הלהיט הגדול של הקיץ כבר כאן". הסרטון מהווה שלב נוסף בעימות המתמשך בין השרה לבין ראשי גל"צ. במהלך תקופת כהונתה כשרת התרבות טענה רגב פעמים רבות כי התחנה אינה מייצגת את טעמם המוזיקלי של מרבית אזרחי ישראל, דרשה להכניס שינויים בהרכב ועדת הפלייליסט ובתכנים המושמעים, ואף תמכה בהוצאת התחנה ממשרד הביטחון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"הרעיון להלחין את דברי השרה היה של הפקת תכניתה של יעל דן בגל"צ", הסביר טלוי בתגובה לוואלה! תרבות, "היא הציעה לי להלחין את דבריה של מירי רגב. מכיוון שהתבטלה לי עבודה היה לי זמן לעשות את מה שאני יודע לעשות. רצתי על זה. אני חייב להגיד שהדברים שאמרה רגב עוררו בי חלחלה. יש הרבה דברים שהם רעות חולות, מירי רגב היא אחת מהן. אבל צריך להסתכל על העוולות שקורות פה, כמו מאבק הגז. מירי רגב מנפנפת כל הזמן בשד העדתי, אני לא מסכים לדברים שהיא אומרת, ואני ממוצא מצרי וגדלתי בבאר שבע. יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully