וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד ניפול: הצל הצטרף למפלגת הליכוד

3.8.2016 / 9:51

כחודש לאחר שהראפר יואב אליאסי ביקר בכנסת ונפגש עם ח"כ אורן חזן, הגיעה ההודעה הרשמית על הצטרפותו למפלגת השלטון. "ההגדרה המילונית של צל - אזור אפל שמתהווה מאחורי גוף החוסם את קרני האור", מסרה ח"כ לבני בתגובה

צילום: מתוך דף הפייסבוק של הצל, עריכה: יאיר דניאל

(בסרטון: הצל הופיע בפני לוחמי גולני ללא ידיעת מפקדיהם)

seperator
יואב אליאסי הצל. אביב חופי
יואב אליאסי/אביב חופי

מפלגת הליכוד זוכה הבוקר (רביעי) לחיזוק מוזיקלי: הראפר יואב אליאסי, שידוע בכינוי "הצל", התפקד באופן רשמי למפלגת השלטון. חבר הכנסת שפקד אותו הוא אורן חזן. "ההגדרה המילונית של צל - אזור אפל שמתהווה מאחורי גוף החוסם את קרני האור. תוהה אם צורף לכבוד יום ז'בוטינסקי שמצוין היום בכנסת", מסרה ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) בתגובה.

אליאסי ביקר כבר בחודש שעבר בכנסת ונפגש עם ח"כ חזן. חזן אמר אז לוואלה! NEWS כי הזמין את הראפר השנוי במחלוקת לפגישה כדי לשכנעו להתפקד לליכוד. "אני לא מסכים עם כל ההתבטאויות שלו והדרכים שלו, אבל מאות אלפי אנשים הולכים אחריו. הוא מייצג גוף רחב במדינת ישראל וראוי שהוא יצטרף לליכוד".

"בעולם שבו דונלד טראמפ הולך להיות נשיא ארצות הברית, אנחנו צריכים להתפכח ולהבין איפה אנחנו נמצאים", אמר חזן. הוא הוסיף כי "אנשים מדברים הרבה על קיצון, אבל אם רוב הציבור חושב כמוני - אני לא קיצון אלא מיינסטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully