וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 106: ג'ו ג'ונאס מוכן "לרצוח" את ג'יג'י חדיד

4.8.2016 / 0:00

המקרה המוזר של פוני בפאב בבריטניה, תוכנית הילדים שמלמדת בישול באמצעות קונדום, הרופא של מייקל ג'קסון בדרכו לריאליטי והמשחק המסוכן של ג'ו ג'ונאס. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: פוני אחד נכנס לבר

והשבוע, פינתנו "חיות נכנסות למקומות שהן לא אמורות להיות בהם ועושות דברים מצחיקים", מוקדשת לפוני בשם מוקה, שהתגנב אל תוך פאב בעיר מגוריו קנט באנגליה. מוקה החביב מתגורר בקרבת מקום ואל הפאב הוא נכנס מהכניסה האחורית מבלי שאף אחד שם לב. הוא עוד הספיק לשתות קצת מהכוסות שבמקום לפני שהוזעק בעליו שהוציא אותו מהמקום. לא ברור מה יש לסוס לחפש בבר, חוץ מלהיות התחלה של בדיחה, אבל מוקה סיים כנראה את הצפייה בעונה השלישית של "בוג'אק הורסמן" ולא נותר לו אלא לתור אחרי אלכוהול בשביל להרגיע את הנפש.

מקום 4: מה עושה קונדום בתכנית ילדים שבדית?

המאכל הסקוטי המסורתי האגיס עמד השבוע במרכזה של סערה קטנה, לאחר שהופיע בתוכנית ילדים שבדית לצד אביזר מפתיע. האגיס, לקוראינו שאינם בקיאים ברזי המטבח הסקוטי, הוא תבשיל המורכב מאיברים פנימיים של כבש, ומזכיר מאוד את הקישקע האשכנזי. נהוג לקצוץ את כל האיברים האלו ולדחוס אותם למעיים, ושם לבשלם, אך כיום משתמשים בתחליפים כאלו ואחרים עבור המעטפת, לעיתים גם סינתטיים. עד כאן, לכאורה, חומר לגיטימי לשידור בתכונית ילדים. איברים קצוצים? יאללה! חיות מתות? למה לא! קונדום? עצרו הכל. השף בתוכנית (לא זה מ"החבובות", למרות שגם הוא חבובה. אבל הוא דווקא צרפתי) השתמש באמצעי המניעה בתור אותה מעטפת, ועורר עליו ועל הרשת המשדרת את זעמם של הורים רבים, למרות שלילדים עצמם נאמר שמדובר בכלל בבלון. בסופו של דבר דוברת הרשת התנצלה, ההדורים יושרו, והכבשים שותקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז מכניסים את התערובת לקונדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: סטיב בושמי משתלט על משפחה

לרוב בדיחות משפחתיות לא מצחיקות אף אחד מחוץ לחוג המשפחתי המצומצם, אבל הדאחקה של קווין מאניון מוויסקונסין על בני ביתו הצליחה להצחיק המונים ברחבי העולם. כמו צעירים רבים בזמן חופשת הקיץ, קווין ואחותו קלייר ישבו משועממים, וכנראה גם מסטולים, בבית, כשקווין העלה את הרעיון להחליף את כל התמונות המשפחתיות בתמונות של סטיב בושמי. עד כאן, לגיטימי. אבא ואמא יחזרו הביתה, קצת צחוקים, קצת צעקות, קצת חיבוקים והסדר ישוב על כנו. אבל אבא ואמא חזרו הביתה, ובכלל לא שמו לב. לאבא זה לקח יומיים, אמא בילתה חמישה ימים שלמים במוזיאון בושמי לפני ששמה לב שמשהו מוזר. בפעם הבא שתמצאו תמונה גרועה שלכם, זכרו: תמיד אפשר להחליף אותה באחת של סטיב בושמי.

מקום 2: בחירתו של ג'ו ג'ונאס

אחד האתגרים הגדולים של התנהלות בחברה, אחרי שהפנמנו את המשמעות של להיות ליד אנשים אחרים, הם המשחקים. ומשחק חברה מורט עצבים במיוחד הוא "להתחתן/להזדיין/להרוג", בו יש להחליט עם מי מבין שלוש דמויות מתחתנים, עם מי מזדיינים, ואת מי הורגים. לא קל כמו שזה נשמע. נאמר אפילו שהדמויות הן דמי לובאטו, ג'יג'י חדיד וטיילור סוויפט, שלוש נשים מרשימות ומרובות הישגים. ותארו לכם שאתם ג'ו ג'ונאס, שהיה במערכת יחסים עם כל אחת מהנשים האלו, והוא מותקל עם המשחק הזה, ועוד בטלוויזיה. ג'ונאס התארח אצל אנדי כהן ב"מה שקורה בשידור חי", ולמרות שניתנה לו האפשרות לשמור על זכות השתיקה, מהר מאוד ענה שעם דמי היה מתחתן, כי "היא חברה". בלי לחשוב יותר מדי המשיך ואמר שהיה שוכב עם טיילור והורג את ג'יג'י. לפחות תעמיד פנים שההחלטה הזו קשה עבורך, ג'ו!

ג'ו ג'ונאס בטקס פרסי MTV. Matt Sayles, AP
ספר לנו עוד על הרשימות שלך, ג'ו ג'ונאס/AP, Matt Sayles

מקום 1: ג'רמיין ג'קסון נגד הרופא שהרג את מייקל

בורסת השמועות בנוגע למתמודדים אפשריים בתכניות ריאליטי היתה תמיד גזרה גועשת אך נישתית, כזו שנלקחת בעירבון מוגבל עד לשידור הפרק הראשון. אך בשבוע שעבר הצליח שם אחד לעצבן מאוד את ג'רמיין ג'קסון, אחיו של מייקל המנוח, שפרק את זעמו בטוויטר על מה שכרגע עדיין בגדר שמועה. לפי ג'קסון, התוכנית הבריטית "אני סלבריטאי… קחו אותי מכאן", עתידה לגייס לשורותיה את דוקטור קונרד מוריי, שהיה רופאו האישי של מייקל ג'קסון, הורשע בהריגתו וריצה מאסר בין שנתיים. "רשלנותו של מוריי הרגה את מייקל", צייץ. "אני מפציר ברשת ITV לשמור על מידה של הגינות ולא להשתמש במוות של מייקל או ברוצח שלו לצרכי בידור חולני. מתועב אפילו לחשוב על זה". ניתן לקוות שתשומת הלב התקשורתית שעורר ג'רמיין לא תהיה זו שתכניס בסופו של דבר את העבריין המורשע לתוכנית.

מתוך משפטו של קונרד מורי, רופאו של מייקל ג'קסון. AP
פעם רוצח, בקרוב פליט ריאליטי? דוקטור קונרד מורי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully