וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"ל של "משחקי הכס" על מועד יציאת הספר השישי: "אנחנו כמו ג'ון שלג - לא יודעים כלום"

4.8.2016 / 14:40

בריאיון לניוזוויק, הסביר מנהל חברת "הארפר קולינס" כי מרטין ממשיך לעבוד "קשה מאוד" על ספרו הבא "רוחות החורף". בינתיים הסופר עצמו דווקא מתעסק בספר הראשון בסדרה

ג'ורג' ר. מרטין 2014. GettyImages
כן, הוא עדיין כותב. ג'ורג' ר. ר. מרטין/GettyImages

ההתמהמהות של ג'ורג' מרטין בכתיבת הספר השישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח", עברה כבר כמה וכמה גלגולים בקרב המעריצים. בתחילה היא לוותה בהתלהבות, שהתחלפה בתסכול, שהמשיך לזעם ושהוביל לסוג של השלמה עם המציאות המרה. הסופר האמריקאי פשוט לא מסוגל לעמוד בלוחות הזמנים שהוצבו לו שוב ושוב, ומושך בכך את הפער מהספר הקודם בסדרה אל השנה השישית. לאור השאלות הרבות והיעדר התשובות המספקות מצדו של הסופר, פנו עורכי הניוזוויק למו"לים של מרטין בניסיון לקבל הערכה לגבי מועד פרסומו של "רוחות החורף".

התשובה היתה שוברת לב: "אני כמו ג'ון שלג", הסביר המו"ל של "הארפר קולינס" בבריטניה, "לא יודע כלום. מה שאני כן יודע הוא שג'ורג' עובד קשה מאוד. ברגע שהוא יסיים, נעשה את מיטב יכולתנו לפרסם אותו כמה שיותר מהר". בנוסף, הגן המו"ל על הסופר: "ראוי לציין שהוא כתב קרוב לשני מיליון מילים בסדרה במהלך עשרים השנים האחרונות. אז בהתחשב בכך שאורך הממוצע של ספר הוא בסביבות 100 אלף מילים, מדובר ב-20 ספרים בעולמם של רוב הסופרים".

כזכור, הפעם האחרונה שמישהו ניסה להציב יעד על לוח השנה, הסתיימה באכזבה. זה קרה בדצמבר 2015, אז חלף הדדליין האחרון שהוצב להגשת הספר. מרטין הגיב אז: "זה יהיה מוכן כשזה יהיה מוכן". ובכל זאת, מי שמחפש דוגמה ל"מאמצים הכבירים" שנעשים על ידי הסופר כדי לסיים את ספרו השישי, יוכל בוודאי למצוא אותם במהדורה מיוחדת של הספר הראשון ("משחקי הכס"), שהושקה לאחרונה בבלוג של מרטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully