וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעבר להרים ולגבעות" נרכש להפצה בארצות הברית

8.8.2016 / 0:00

סרטו הטרי והמדובר של ערן קולירין ("ביקור התזמורת") יופץ בארצות הברית בידי חברה שהפיצה במדינה כמה מסרטי האיכות המוערכים של השנים האחרונות

יח"צ - חד פעמי

השנה הנוכחית נחשבת לאחת הטובות והמוצלחות בתולדות הקולנוע הישראלי. כיאה לכך, כמעט מדי יום אנו מתבשרים על חוזה הפצה נוצץ חדש של סרט תוצרת הארץ. אתמול זה היה "סופת חול", וכעת אמורים הדברים לגבי "מעבר להרים ולגבעות" של ערן קולירין.

הסרט נחשף לראשונה לעולם בחודש מאי האחרון, עת הוקרן בפסטיבל קאן. כעת, כשלושה חודשים לאחר מכן, סגר את הפצתו בארצות הברית עם חברת Adopt. זו ידועה באופיה הפוליטי, ובעבר הפיצה באמריקה את "בית לחם" ואת סרטיו של האני אבו-אסעד הפלסטיני. כמו כן, הרזומה שלה כולל את "ויקטוריה" הגרמני, "שנת חורף" הטורקי ו"טאבו" הפורטוגלי – שלוש מן היצירות הקולנועיות המוערכות בשנים האחרונות.

"מעבר להרים ולגבעות", שבו עוסק קולירין במשפחה ישראלית ממוצעת שכל אחד מבניה עובר את גבול בדרך אחרת, ינסה כעת לשחזר ולו במעט את הצלחת להיטו הגדול, "ביקור התזמורת", אחד מן הסרטים הישראלים המצליחים אי פעם בניכר. לא ברור עדיין מתי הוא יזכה להפצה מסחרית רחבה בארץ, אך כמובן שינסה את מזלו בפרסי אופיר בשלהי ספטמבר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully