וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל על ח"כ בני בגין: "מי שייתן סטירה, יקבל סטירה"

7.8.2016 / 14:38

לאחר שהצטרפותו לליכוד ספגה גינויים מפוליטיקאים רבים, הצל תוקף את בגין ויעלון ("הם שמאלנים") וגם את סאבלימינל ("איפה הוא? בבית, בשירותים"). פגשנו אותו בהופעתו בסופ"ש באשדוד

כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי

הצטרפותו של הראפר יואב ("הצל") אליאסי לשורות הליכוד עוררה גינויים מכל צדדי הקשת הפוליטית. ח"כ בני בגין אמר: "כאשר יש מי שנוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות, מתפאר בה ומסית אחרים לנהוג כך ומגיש מועמדות לחברות לליכוד הוא מטיל עליו צל"; שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון העביר את הביקורת: "כשאנשים קטנים מטילים צל גדול – סימן שהשמש שוקעת"; ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג טען כי הצל הוא "גזען, פאשיסט, כהניסט"; וח"כ ציפי לבני הוסיפה: "ההגדרה המילונית של צל - אזור אפל שמתהווה מאחורי גוף החוסם את קרני האור".

"אח שלי, אלה אנשים שאוהבים לדבר, הם מחפשים אשמים, אין להם מראות בבית, הם לא רואים את עצמם, הם לא רואים מי האשמים האמיתיים", אמר הצל לוואלה! תרבות בכניסה למועדון הופעות באשדוד שבו התקיימה ההופעה הראשונה מאז הסערה, וטען באופן תמוה כי כל מי שהעביר ביקורת עליו הוא "שמאלני". גם בני בגין ומשה (בוגי) יעלון הם שמאל, שאלנו אותו. "הם שמאל, אחי, שמאל", השיב הצל. "אל תתבלבל, זה שהוא הלך לליכוד, לא הופך בנאדם לימני, וזה מה שמשמר הליכוד יעשה. אני אחשוף אץ כל מי ששמאלני ונמצא בתוך הליכוד והפך את המפלגה הזאת למפלגה מזגזגת, למפלגה שמיישרת קו עם השמאל, כל הזמן מתנצלת, די, מספיק, הליכוד זאת מפלגה ימנית. נקודה"

בעקבות ביקורתו של ח"כ בני בגין, הצל תקף את ילדיו של בגין, מה שהוביל לכך שגם תנועת הליכוד עצמה גינתה את דבריו של הצל. "אתה מבין, בגלל זה הצטרפתי לליכוד, בגלל דברים כאלה" אמר לנו הצל. "בני בגין, אחי, לא יכול לצאת במתקפה ולקוות שכולם יסתמו את הפה. הוא לא יקרא לי ביריון. מי שייתן סטירה, יקבל סטירה, אין אצלי משחקים. ואם בני בגין מכחיש שהבן שלו הוא פעיל שמאל רדיקלי ואנרכיסטים נגד החומה וזורק אבנים על חיילים, שיוכיח את זה, לי יש גם הוכחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully