וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומני הנסיכה זה משהו משהו: צפייה בסרטי טראש מעידה על אינטליגנציה גבוהה

8.8.2016 / 13:04

מחקר אקדמי חדש סקר אנשים הצופים ביצירות קולנועיות שנהוג לכנות "טראש" ואנשיו הגיעו למסקנה משמחת: ככל שמישהו מקדיש יותר זמן לקולנוע לא איכותי לכאורה, כך גם ההשכלה שלו גבוהה יותר ואופקיו רחבים יותר

מגישה: מיכל רשף

אם הרגשתם שמתנשאים עליכם בגלל שאתם אוהבים סרטים של האחיות אולסן ואם תמיד צחקו עליכם בגלל שהעזתם ליהנות מ"אנקונדה 3", מתברר שעכשיו זה תורכם לצחוק – כל הדרך אל הפרופסורה.

כך לפי מחקר אקדמי חדש וראשוני מסוגו, שערך כתב העת פואטיקס. החוקרים סקרו אנשים הצופים ביצירות קולנועיות שנהוג לכנות "טראש" והגיעו למסקנה משמחת: אם מישהו חשב בטעות כי רק בעלי טעם רע מסוגלים לבלוס פופקורן מול סרטים סוג ג', מתברר כי ככל שמישהו מקדיש יותר זמן לקולנוע לא איכותי לכאורה ומגלה בו יותר עניין, כך גם ההשכלה שלו גבוהה יותר ואופקיו רחבים יותר.

כלומר, בקיאות בפילמוגרפיה של בריטני ספירס היא תו תקן משמעותי לא פחות להיותך עכבר סינמטקים מאשר התמצאותך בסרטי הדוקו הקצרים של ז'אן לוק גודאר. אז בפעם הבאה שמישהו באוזן השלישית מעקם את הפרצוף כשאתם מבקשים עותק של "יומני הנסיכה", תשלחו אותו לעיין בסטטיסטיקות הללו. רק הסתייגות אחת: אם הצלחתם איכשהו לאהוב את "יחידת המתאבדים" זה עדיין לא אומר שאתם גאונים – אתם פשוט אנשים מוזרים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully