וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדת האנרכיה: ריאיון עם אלישיה דבנם-קארי מ"אימת המתים המהלכים"

אביעד קדרון, לונדון

12.8.2016 / 7:30

סקרנות מורבידית, התייחסות לזומבי קנגורו וכמובן - מחמאות על השיער שנראה מדהים למרות אפוקליפסת זומבים. פגשנו בלונדון את אלישיה דבנם-קארי רגע לפני ש"אימת המתים המהלכים" חוזרת מהפגרה

כתב: אביעד קדרון, עריכה: מיכאל ברגמן

לא ברור מה קשה יותר עבור אלישיה דבנם-קארי: לשרוד אפוקליפסת זומבים או לשרוד סבב ראיונות לקראת עליית המחצית השנייה של העונה השנייה של "אימת המתים המהלכים". אני פוגש את דבנם-קארי במלון מפואר בלונדון אולם נשות יחסי הציבור של ערוץ AMC מספרות לי שדבנם-קארי בת ה-23 לא הספיקה ליהנות משירותי המלון, השחקנית האוסטרלית הצעירה, שהחלה לשחק כבר בגיל 8 אבל פרצה בסדרה "ה-100" לפני כשנתיים, נחתה בלונדון יממה לפני סבב הפגישות עם עיתונאים מכלי תקשורת שונים באירופה. 24 שעות מאוחר יותר, דבנם-קארי כבר תמצא את עצמה במדריד אבל עד שזה יקרה, היא ניאותה להקדיש לי רבע שעה מזמנה: חמש דקות מול המצלמה ועוד עשר בחדר פרטי כשרק מכשיר הקלטה ושני אנשי יחסי ציבור מפרידים בינינו.

סיפרת בעבר שאת נמשכת לתפקידים פוסט-אפוקליפטיים. עם כל מה שמתרחש סביבנו בעולם בימינו כמו פיגועי הטרור וקמפיין הנשיאות של דונלד טראמפ, מה תחושותייך לגבי הנושא כעת?

"אני חושבת שכולם חושבים על זה. אמרת את זה בעצמך, המאבקים בכל מקום. הם בטלוויזיה, בקולנוע, במשחקי וידאו. אנשים מתמודדים עם השבריריות שלהם ביקום והם מודעים הרבה יותר למקום שלהם ביקום. כולנו בודקים מה החשיבות שלנו כבני אדם, כמה היא מוגבלת, מה אנחנו יכולים לעשות. לאנשים תמיד תהיה סקרנות מורבידית".

אנחנו מתייחסים כעת לעבר. את זוכרת מה הרגשת אחרי הפעם הראשונה שבה צפית ב"המתים המהלכים"?

"כן. חשבתי שסצנת הפתיחה היא אחת מסצנות הפתיחה הטובות ביותר בתולדות הטלוויזיה. הסצנה שבה ריק גריימס פוגש את הילדה עם בובת הדוב. וואו. זו חתיכת טלוויזיה מדהימה בעיניי".

אם כבר ילדים קטנים, האם אי פעם נגלה מה קרה לטוביאס? אני די בטוח שהאמא שלך בסדרה גרמה לו לרעוב למוות.

"הו, הוא ידע שעומדת להתרחש אפוקליפסה. הוא היה הנביא. המעריצים ממש אהבו את טוביאס. אני יודעת שהתסריטאים מתחשבים בזה. זה יהיה מגניב אם ניתקל בו שוב אבל אני לא בטוחה לגבי איך ואם בכלל זה יקרה".

תשמעי, לגבי אמא שלך, התפרקות המשפחה והפרידה בסיום חלקה הראשון של העונה נראית לי כמו משהו די טבעי. משפחות תמיד רבות ואנשים נעלמים בעקבות המריבה ובגלל שאנחנו בתחילת האפוקליפסה, כולם שוכחים שיכול להיות שלא יראו אחד את השני שוב.

"מבחינת הסיפור, אני חושבת שהפירוק הגיע בזמן הנכון. אני נרגשת מזה שלדמויות יהיה זמן בנפרד. בני המשפחה יהיו שונים ואני רוצה לראות את זה. היריבויות, הבריתות, זה יהיה סיפור מרתק לצפייה. גם עבור הדמות של אלישיה, לראות את ניק עוזב זו הקלה שכן המעגל ביניהם סוף סוך נשבר. אולי זו התחלה טרייה גם עבורה. יש בה תכונות של מנהיגה, יש לה ראש על הכתפיים ויש לה את הפוטנציאל להיות הדמות החזקה בקבוצה הקטנה שנוצרה".

מבלי לחטוא בגזענות, נראה לי שיהיה הגיוני לומר שלקרטלי סמים יש יותר סיכוי להתאגד ולהפוך לכנופיה בעקבות האפוקליפסה. אתם מצלמים את הסדרה במקסיקו. תהיה התייחסות לזה?

"בגלל שאנחנו במקסיקו, אנחנו מציגים את התרבות ואת הסביבה. אנחנו רוצים להיות נאמנים למציאות. אני כן יכולה לומר שיש מצבי סחר מעניינים ושיש דינמיקות מעניינות בין הדמויות".

רגע לפני פרידה, אני חייב לשאול: האם אכלת מרק פוזולה, שהיה האוכל הרשמי של העונה, בזמן הצילומים?

"לא. אין לי מושג אפילו מה הטעם שלו".

את יודעת שפעם אחד המרכיבים במרק היה בשר אדם, כן?

"אבל למה הם עשו את זה?" (במבט מזועזע)

לסיום, וקחי בחשבון שהקהל הישראלי ישפוט אותך לפי התשובה - מי יותר טובה: "שכנים שכנים" או "קרוב רחוק"?

"אוי, זו שאלה קשה. אמנם לא השתתפתי באף אחת מהן אבל אלך על 'קרוב רחוק'".

ישראל אוהבת אותך.

seperator

המחצית השנייה של העונה השנייה לבית "אימת המתים המהלכים" תשודר בישראל החל מה-22 באוגוסט בערוץ AMC שמשודר ב-HOT וב-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully