וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 107: הטרמנייטור משליט טרור על תושבי קנדה התמימים

11.8.2016 / 1:00

בובת קרטון של ארנולד שוורצנגר גרמה לניידת משטרה לקפוץ להקשב, מת'יו ריס וקרי ראסל משחקים אותה אדישים וריצ'רד דין אנדרסון יוצא נגד הריבוט של "מקגייוור". מצעד הטראש השבועי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "מסיבת נקניקיות")

seperator

מקום 5: מקגייוור נגד "מקגייוור"

היכונו להיות בהלם: ריצ'רד דין אנדרסון לא אוהב את הריבוט המתוכנן של "מקגייור". אכן, הפתעה גדולה שהבחור שהפך לאייקון אייטיז בזכות התפקיד, לא מת על הרעיון שמישהו ייקח אותו ממנו. לאחר שמפיקי הסדרה החדשה אמרו למעריצים בכנס "קומיקון" שהם מקווים לגייס אותו לתפקיד אורח, פרסם אנדרסון הודעה באתר הרשמי שלו לפיה הוא לא מתכוון לקחת חלק בהפקה. "לא אקח חלק בפרויקט שמתעלם מהמעריצים הנאמנים של הדמות המקורית", הצהיר. לא נראה שיש לו מה לדאוג — נראה שהסדרה מיועדת לקהל שעוד לא היה בחיים כשמקגייוור המקורי התניע מכוניות באמצעות פקק של טוש ורוכסן מכנסיים. מעריצי הסדרה המקורית יישארו בוודאי נאמנים לאנדרסון ולפרויקטים הנוכחיים שלו שהם… המממ… לכתוב פוסטים באתר הרשמי שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריצ'רד דין אנדרסון כמקגייוור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: איך כמעט גזלו מאיתנו את סקוט איסטווד

אם גם אתם נחשפתם לפלא העולם שהוא סקוט איסטווד בקליפ "Wildest Dreams" של טיילור סוויפט, דעו שהתענוג הזה כמעט ונלקח מכם. בריאיון למגזין "פיפל" סיפר השבוע איסטווד כי הסוכנים שלו אסרו עליו בתחילה להשתתף בקליפ, כי לא רצו שיהיה ה"בוי טוי" של סוויפט. בסופו של דבר קיבל בנו של קלינט את מבוקשו, לשמחתו, לשמחת טיילור ולשמחת 480 מיליון צפיות ביוטיוב. ב"יחידת המתאבדים", אגב, לא היתה להם בעיה שהוא ישתתף. סקוט, אולי הגיע הזמן לעבור סוכנות.

מקום 3: מת'יו ריס וקרי ראסל משחקים אותה אדישים

רומנים בין זוגות על המסך שזולגים אל מאחורי הקלעים הם תופעה אהובה במיוחד על הקהל. בין אם נרקמו בראשם של יח"צנים או קרו באופן אורגני במהלך הצילומים, תמיד כיף לדמיין את האנשים האלה לוקחים את העבודה הביתה. זה קרה גם לקרי ראסל ומת'יו ריס, וכיום הם חובקים בן משותף ומועמדויות לאמי על תפקידיהם ב"האמריקנים". השבוע התראיינו השנים ל"הוליווד ריפורטר", שם התוודו כי מעולם לא צפו בסדרות הקודמות אחד של השנייה. ראסל לא צפתה ב"אחים ואחיות" וריס בסך הכל ראה כמה קטעים מ"פליסיטי" ביוטיוב. שזו כנראה הגרסה הסלבריטאית של לצאת לדייט ראשון ולהתנהג כאילו לא דגרתם אחד לשנייה על הפייסבוק כל השבוע שלפני. על כל פנים, "פליסיטי" בצד, עבור המדור קרי ראסל לעד תהיה קלואי מ"חופי מאליבו".

האמריקנים. FX,
ריס וראסל ב"האמריקנים"/FX

מקום 2: מי רוצה את הנקניקיה של סת' רוגן

"מסיבת נקניקיות" מסתמן כסרט מעפן במיוחד, אחרת בתי הקולנוע לא היו נאלצים לחשוב על כל מיני טריקים מפוקפקים כדי למכור אליו כרטיסים. רשת בתי הקולנוע "אלאמו דרפטהאוס" מציעה לרוכשי הכרטיסים לסרט ליהנות מחוברת צביעה בכיכובן של הדמויות, ובנוסף, מאחר ומדובר בסרט על אוכל, יוכלו הצופים גם להזמין את הדמויות מתוכו ולאכול אותן. הרעיון הוא, כמובן, שאם הצופים יצבעו וינשנשו הם יהיו עסוקים מדי בהסחות הדעת האלו בשביל לשים לב שהסרט מחורבן. גאוני! ובכל מקרה, אם יש משהו שלמדנו מקתרין הייגל, זה שאסור בתכלית האיסור לרצות את הנקניקיה של סת' רוגן.

מקום 1: הטרמינייטור אמר שהוא יחזור, והוא חזר

אירועי הירי האחרונים בארצות הברית מצליחים לעורר חרדות גם בקנדה השכנה, ומספר הדיווחים על חשודים נושאי נשק עלה גם אצלה לאחרונה. דיווח כזה התקבל השבוע במוקד המשטרה בטורונטו, אליו התקשרה אישה שהוציאה את הזבל והבחינה בדמות חשודה, אותה תיארה כגבר גבוה לבוש ג'קט שחור, פניו מגואלות בדם והוא אוחז באקדח. כשפנתה אליו, הוא לא הגיב. ניידות הופצו מיד אל המקום, אך כשהגיעו גילו שהדמות המדוברת היא בכלל בובת קרטון של ארנולד שוורצנגר, בדמותו של הטרמינייטור. והאנקדוטה הזאת היא עדיין סיפור מוצלח יותר מ"שליחות קטלנית: ג'נסיס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמובן. שוורצנגר ב"שליחות קטלנית: ג'נסיס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully