וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי בא: יוסי מרשק מצטרף לסיטקום לצד אלי פיניש

10.8.2016 / 16:06

מרשק מצטרף לקאדר שכבר מונה את אלי פיניש וגאיה שליטא כץ בסדרה שאותה כתבו נטלי מרכוס ואסף בייזר איתם שיתף פעולה בסדרת המערכונים "היהודים באים"

היהודים באים פרק 11. Rashut_Hashidor
מעכשיו תקראו להם נירית ואבישי/Rashut_Hashidor

יוסי מרשק ויעל שרוני רגילים לשחק דמויות תנכ"יות והיסטוריות זה לצד זו בסדרת המערכונים "היהודים באים" כעת נראה שהיחסים ביניהם, לפחות ברמה התסריטאית, עולים מדרגה כשיגלמו זוג גרוש בסיטקום המשפחתי החדש של HOT. הסיטקום שעדיין לא זכה לשם רשמי נכתב על ידי נטלי מרכוס ("היהודים באים") ואסף בייזר ("אלישע"), יבויים על ידי אורן שקדי ("שכונה") ועתיד לעלות בערוץ ZOOM.

הסדרה מתמקדת בחייהם של זוג הורים גרושים (אלי פיניש ויעל שרוני) שמתאהבים ומחליטים לעבור לגור יחד עם ילדיהם מנישואין קודמים (דניאל ליטמן, גאיה שליטא-כץ).

יוסי מרשק. אביב חופי
בתפקיד האיש שהמציא את האימוג'י של הקקי המחייך: יוסי מרשק/אביב חופי

מרשק יגלם את אבישי, הגרוש של נירית (שרוני) שגר בבניין של המשפחה ולא מהסס להשתמש במפתח הרזרבי שלו ולהופיע בביתם ללא הודעה מוקדמת. מרשק זכור גם כאב הכריזמטי של הילד עומרי מסדרת הדרמה "פלפלים צהובים" אך בניגוד לדמות האוהבת שגילם ב"פלפלים צהובים", בסיטקום הנוכחי הוא יגלם בחור עצלן ומבולגן שנוטה לשכוח איזה יום היום, ולרוב זה קורה בימים שהבנים אמורים להיות אצלו. מקור הפרנסה העיקרי שלו הוא המצאת האימוג'י של הקקי המחייך המספק לו תמלוגים. אמנם לא מדובר במיליונים, אבל ההכנסה הזו מאפשרת לו לקיים חיי בטלנות בדירת סטודנטים מבולגנת.

הסדרה שעדיין נכתבת בימים אלה תיפתח ביום בו שתי המשפחות עוברות לגור בבית אחד, ומתחילות את המסע הניסיוני לקראת הפיכתם למשפחה אחת. מי יגנוב למי את הבגדים ומתי יאוחדו קבוצות הוואטסאפ?

צילומי הסדרה עתידים להתחיל בשבוע הבא והיא תעלה לשידור במהלך שנת 2017.

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי מרשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully