וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנופפה מהשנדליר: הופעה שנויה במחלוקת של סיה בישראל

11.8.2016 / 20:00

כ-40 אלף מעריצים קיבלו בתשואות רמות את הזמרת האוסטרלית שעלתה לבמה בפארק הירקון, ושרו עמה את להיטיה הגדולים. עם זאת לאורך המופע נרשמו תלונות על קטעים מהופעות עבר שהוצגו על המסכים הגדולים

צלמים זמניים מורשים
seperator
סיה בישראל. נמרוד סונדרס
בשמלה לבנה ועניבת פרפר. סיה פותחת את ההופעה בישראל/נמרוד סונדרס

אחרי חודשים של המתנה וציפייה, עלתה סיה בשעה 21:40 לערך לבמה בפארק הירקון להופעתה הראשונה בישראל, כשאת פניה מקבלים 40 אלף צופים נרגשים. הזמרת האוסטרלית פתחה במפגן ווקאלי מרהיב בשיר הראשון "Alive", כשהיא חבושה בפאה המסורתית ועומדת על קוביה מוגבהת. את השיר ליוותה רקדנית ליווי אחת בלבד.

"Diamonds", הלהיט אותו כתבה סיה עבור ריהאנה, היה השיר השני במופע, כאשר מיד לאחריו עברה הכוכבת ל"Cheap Thrills"', הלקוח מתוך אלבומה השביעי "This Is Acting". הקהל הגיב בהתלהבות גדולה לביצועים והאווירה בפארק הירקון שמחה במיוחד. עם זאת, מי שלא זכו להתקרב לבמה ולצפות בכוכבת מקרוב, נאלצו להסתפק בפשרה: להאזין לקולה המרהיב של הזמרת ולהבחין שעל המסכים הגדולים בפארק הוקרנו קטעים מהופעות עבר של סיה במקום צילומים של המתרחש על הבמה. כך, באחד המקרים נראתה על המסכים הקומיקאית קריסטן וויג והרקדנית המפורסמת והמוזה של סיה, מאדי זיגלר. שתיהן לא הגיעו כמובן לישראל.

חלק מהצופים הביעו את מחאתם גם ברשתות החברתיות, כאשר התלונות עסקו בחוסר התנועה של הזמרת האוסטרלית על הבמה. אחרים הלינו כי קולה של הזמרת נשמע מזויף. את ההופעה נעלה סיה בביצוע סוחף של "Titanium", שסחף את הקהל הקרוב לבמה לשירת ליווי אדירה, וכך גם במקרה של הלהיט המוכר ביותר שלה, "Chandelier", שהיה השיר המסיים של המופע. מיד לאחר סיומו של השיר, פנתה סיה לראשונה לקהל ואמרה: "תודה לכם, תודה רבה". ההופעה כולה ארכה כשעה בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיה בישראל. נמרוד סונדרס
סיה בישראל/נמרוד סונדרס
סיה בישראל. נמרוד סונדרס
סיה בישראל/נמרוד סונדרס
סיה בישראל. נמרוד סונדרס
סיה בישראל/נמרוד סונדרס

עוד לפני תחילת המופע של סיה, נהנו האלפים בפארק ממופע חימום מיוחד. את הערב פתח אליעד, שביצע את הלהיטים "אור" ו"מתוק כשמרלי". מיד לאחר מכן עלתה לבמה מארינה מקסימיליאן להופעה קצרה משלה ולאחריה גם הדי ג'יי איתי גאלו, שהקפיץ את הקהל בין היתר עם רמיקס מיוחד לנעימת הפתיחה של "משחקי הכס".

הופעתה של סיה בישראל עברה לפארק הירקון לאחר שכל הכרטיסים למופע שתוכנן להיערך בלייב פארק ראשון לציון נמכרו. קריירת המוזיקה של סיה החלה בשנות התשעים במסגרת חברותה בהרכב הפאנק ג'אז Crisp. סיה פרשה מההרכב בשנת 1997 והוציאה את אלבום הסולו שלה. מאז הוציאה סיה אלבום נוספים, שיתפה פעולה עם ההרכב זירו 7 וכתבה שירים לאמנים רבים. גם שיריה זכו לפרסום ולאהבת הקהל. כך למשל "Breathe Me" הופיע בדקות הסיום המרגשות של הסדרה "עמוק באדמה" בשנת 2005. סינגלים נוספים של סיה שזכו להצלחה הם "Soon We'll Be Found" ו-"Titanium" עם דיוויד גטה.

עם זאת, סיה זכתה לפריצתה בשנת 2014, עת יצא השיר "Chandelier". השיר זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם וגם בישראל. "Chandelier" גם נבחר לשיר השנה של וואלה! תרבות וגלגלצ במצעד השנתי. בקליפ ל"Chandelier" כיכבה הרקדנית הצעירה, מאדי זיגלר. זיגלר השתתפה בהמשך גם בקליפים לשירים "Elastic Heart"ו-"Big Girls Cry".

  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully