וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לפרסומים: ביונסה לא תופיע בסוף אוקטובר בפארק הירקון

12.8.2016 / 7:37

מנהליה של הזמרת החליטו שלא להאריך את סיבוב ההופעות העולמי שלה וכתוצאה מכך, המגעים לגבי הופעותיה בסוף אוקטובר בישראל נכשלו

מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: מעריצה של ביונסה מתעלמת ממנה בהופעה לטובת פוקימון גו)

seperator

מצטערת אבל לא באמת: ביונסה שמה קץ לגל השמועות והדיווחים בתקשורת. חברת ההפקה בלוסטון, שניהלה מגעים עם נציגיה של הזמרת על שתי הופעות בישראל (26 ו-27 באוקטובר) הודיעה הבוקר (שישי) כי המגעים נכשלו וכי ביונסה לא תופיע בסתיו בפארק הירקון ששוריין לתאריכים שהוזכרו. ביונסה תסיים בתחילת אוקטובר סיבוב הופעות בארה"ב ושקלה לכאורה לצאת לכמה הופעות באזור ישראל לאחר מכן אולם בסופו של דבר החליטה שלא לעשות זאת.

בחודשים האחרונים דווח שוב ושוב בכלי תקשורת שונים (בין היתר ב"ידיעות אחרונות" וב"ישראל היום") כי הופעתה של ביונסה בישראל קרובה מתמיד. לפי הדיווחים, המפיקים גיא בסר ושי תיאמו של ביונסה ב?26 באוקטובר עם אופציה לאחת נוספת למחרת. דיווחים נוספים כללו התייחסות להופעה בתחילת אוגוסט, הופעה שלא התקיימה מן הסתם.

ביונסה, שתחגוג את יום הולדתה ה35- בספטמבר הקרוב, נולדה וגדלה ביוסטון, טקסס, פרצה לתהילה בסוף שנות ה-90 בלהקת דסטיניז צ'יילד. היא הוציאה את אלבום הבכורה שלה, " Dangerously in Love", בשנת 2003. המלכה מכרה עד היום מעל ל-100 מיליון אלבומי סולו, וכ-60 מיליון אלבומים עם דסטיניז צ'יילד, ובכך הפכה לאחת האמניות שמכרו הכי הרבה אלבומים בהיסטוריה. היא זכתה בפרסים רבים, ובהם 20 פרסי גראמי. היא הזמרת היחידה שחמישה מאלבומיה הגיעו ברצף למקום הראשון במצעד הבילבורד. כמו כן נכללה ברשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם של מגזין טיים בשנים 2013 ו-2014.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully