וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארת' ויידר חוזר: טריילר שני ל"רוג 1"

12.8.2016 / 8:23

סרט האנתולוגיה הראשון בעולם "מלחמת הכוכבים" ממשיך לצבור תאוצה. הטריילר החדש מציג עוד קצת מהקרבות הגדולים המצפים לנו במפגש בין המורדים לאימפריה, וגם הצצה ראשונה לקאמבק של הנבל הכי גדול בתולדות הקולנוע

צילום מסך

אמנם בשיאו של אוגוסט קשה לתפוס את זה, אבל עונת החורף הקולנועית מחקרבת אלינו במרץ ואיתה ההזדמנות ללמוד יותר על הסרט החדש בעולם של "מלחמת הכוכבים". לפנות בוקר (שישי) שחררו אולפני דיסני את הטריילר השני ל"רוג 1", סרט האנתולוגיה המתרחש לפני מאורעות "מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה", ומגולל את התרחיש שיוביל להשמדתו של "כוכב המוות".

בדומה לסרט אחר, שאת שמו אין להזכיר, גם במקרה הזה מדובר בחבורה של פושעים ומבוקשים שאוגדה יחד כדי לבצע משימה מסוכנת במיוחד בעורף האויב. במאי הסרט, גארת אדוארדס ("גודזילה"), מעריץ מושבע של סדרת הסרטים, לא חסך, כך נראה, בקרבות ענק ששואבים השראה מאלו של "האימפריה מכה שנית". כמו כן, ובצעד שמזכיר את מסע הקידום ל"הכוח מתעורר", ההפתעה הגדולה של הטריילר נשמרה לשניות האחרונות, אז הופיע לראשונה על המסכים דארת' ויידר, הנבל האיקוני ששב לחיינו אחרי היעדרות של 33 שנים.

כזכור, עם ההחלטה לברוא מחדש את מותג "מלחמת הכוכבים", חולקו הסדרות החדשות לשני סוגים: הטרילוגיה החדשה, שהחלה עם "הכוח מתעורר" ותימשך עם שני סרטים נוספים שיגיעו ב-2017 וב-2019, ומנגד סדרת סרטי אנתולוגיה המשמשים כהשלמה והרחבה של דמויות ואירועים מרכזיים בתולדות סדרת הסרטים. "רוג 1" משתייך לקבוצת הסרטים השנייה, שתכלול בהמשך הדרך גם סרט ייעודי להאן סולו הצעיר וכפי הנראה גם לאובי וואן קנובי.

"רוג 1" בכיכובם של ריז אחמד ("ליל האירוע"), פליסיטי ג'ונס ("התיאוריה של הכל"), דייגו לונה ("ואת אמא שלך גם"), פורסט וויטאקר וכמובן קולו של ג'יימס ארל ג'ונס האגדי, ישוחרר לבתי הקולנוע ברחבי העולם ב=16 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully