וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: פרטים חדשים על העונה החדשה של "הומלנד"

12.8.2016 / 18:23

גורלו של קווין ב"הומלנד" מתגלה, ריהאנה מקבלת פרס למפעל חיים ונינה דוברב במגעים לחזרה ל"יומני הערפד". לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הוויקאנד

מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: למה יש מקומות ריקים בהופעות של ריהאנה וביונסה?)

seperator

יום שבת, 20:25 - קני בייקר, שגילם את R2D2 ב"מלחמת הכוכבים" הלך לעולמו

בשורות עצובות סוגרות את סוף השבוע, שהחל עם הטריילר החדש של "רוג 1", הסרט החדש בגלגול המודרני של "מלחמת הכוכבים". קני בייקר, השחקן הבריטי נמוך הקומה, שהפעיל וגילם את הדרואיד האיקוני R2D2 בסרטי "מלחמת הכוכבים", הלך לעולמו עקב מחלה קשה בגיל 83.

בייקר גילם לראשונה את הרובוט הקופצני והחמוד ב-1977 ב"תקווה חדשה", ולאחר מכן ב"האימפריה מכה שנית" ו"שובו של הג'דיי". ב-1999 נקרא שוב לדגל לשלושת סרטי הפריקוול החדשים בסדרה. "הכוח מתעורר" היה הסרט הראשון שבו R2D2 נבנה כרובוט אמיתי, שהופעל מרחוק ולראשונה לא על ידי בייקר. כמו כן, בייקר שיחק ב"פלאש גורדון" וב-"Time Bandits".

"זה היה צפוי, אבל זה עצוב לא פחות", סיפרה אביגייל שילד, אחייניתו של בייקר, בריאיון ל"הגרדיאן" הבריטי. "הוא חי חיים מלאים ומלאי משמעות. הוא הביא הרבה שמחה לאנשים ואנחנו נחגוג את העובדה שהיה אהוב בעולם כולו. אנחנו גאים מאוד במה שהוא השיג במהלך חייו. כילד נאמר להוריו שהוא ככל הנראה לא ישרוד עד גיל ההתבגרות. אנשים נמוכי קומה באותם זמנים לא זכו להאריך חיים, אבל הוא הצליח בצורה יוצאת דופן בחייו. בשנים האחרונות הוא היה חולה מאוד, אחד מהאחיינים שלו מצא אותו ללא רוח חיים בשבת בבוקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

10:35 - וואן ריפבליק בדרך לישראל?

במסגרת סשן שאלות ותשובות עם מעריצים בטוויטר, סיפרו חברי וואן ריפבליק, שהופיעו בישראל בשנה שעברה, כי הם מתכננים לחזור להופעה נוספת בארץ בשנת 2017. לדברי הלהקה, ישנם כמה תאריכים אשר משוריינים להופעה. האם זה יקרה בסופו של דבר? רק הזמן יגיד.

יום שישי, 18:53- פרטים חדשים על העונה הבאה של "הומלנד"

יוצרי "הומלנד" חשפו פרטים חדשים על העונה השישית של הסדרה שתעלה לשידור בינואר 2017. הפרטים התגלו במפגש עם איגוד מבקרי הטלוויזיה האמריקאית. במה שיכול לחקות את המציאות, העונה החדשה תתרחש בתקופה שבין הבחירות לנשיאות ארה"ב וכניסתה לבית הלבן של אליזבת' קין, הנשיאה הראשונה אי פעם.

לפי יוצרי הסדרה, למרות הקליף-האנגר הדרמטי בסוף העונה הקודמת, קווין (רופרט פרינד) עדיין בחיים. היוצרים הבטיחו כי לאור הטראומה הפיזית שקווין עבר בעונה הקודמת, הוא יהיה שונה מבעבר. עוד סיפרו היוצרים כי קרי מת'יסון תעבוד בארה"ב כיועצת למוסלמים שנפגעו מיחס רשויות החוק. באשר לסופה של "הומלנד", אמרו היוצרים כי לדעתם העונה השמינית תהיה האחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל מה האג'נדה האמיתית שלה? קרי מת'יסון ב"הומלנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:35 - נינה דוברב תחזור ל"יומני הערפד"?

אתר "TVLine" מדווח כי הפקת "יומני הערפד" נמצאת במגעים עם נינה דוברב, שגילמה את אלנה גילברט, על מנת שזו תחזור לעונה השמינית והאחרונה של סדרת הערפדים הפופולרית. בשלב זה לא ברור כיצד חזרתה של דוברב תתרחש, אם אכן תקרה שכן בסוף העונה השישית נקבע כי דמותה של דוברב בסדרה יכולה לחזור לחיים רק אם דמותה של קאט גרהאם, בוני בנט, תמות ולכן לא ברורות ההשלכות של חזרה אפשרית של דוברב. נשיא ה-CW מסר במפגש עם עיתונאים שאם דוברב לא תשוב, ליוצרת "יומני הערפד" יש רעיון "נפלא" כיצד לסיים את הסדרה.

נינה דוברב בכנס קומיק קון, סן דייגו, יולי 2014. Ethan Miller, GettyImages
טים דלנה! נינה דוברב/GettyImages, Ethan Miller

18:32 -הפלייליסט החדש של אובמה

נשיא ארה"ב ברק אובמה שחרר את פלייליסט הקיץ השני שלו. בין השירים שמופיעים ברשימת ההשמעה של האיש הכי חזק בעולם נמצאים "I Get Lonely" של ג'נט ג'קסון, "Lover Man" של בילי הולידיי ו-"So Ambitious" של ג'יי זי ופארל וויליאמס.

18:28 - ריהאנה תקבל פרס מפעל חיים

זה כמעט מגוחך: בגיל 28 בלבד, ריהאנה תקבל פרס מפעל חיים. המאורע המרגש יתרחש בטקס פרסי MTV הקרוב. מרשמת MTV נמסר כי הפרס מוענק לא רק בשל הישגים מוזיקליים אלא גם בעקבות תרומת האמן לתרבות הפופ. זוכים קודמים בפרס היו קניה ווסט, ביונסה וג'סטין טימברלייק. ריהאנה תופיע בטקס פרסי MTV שייערך בסוף החודש הקרוב בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully