וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאגן" או "שמועות שקריות"? גל גדות בלבה של סערה הוליוודית

13.8.2016 / 20:18

לפי גילוי דעת אנונימי שמסעיר את תעשיית הבידור בארה"ב, "וונדר וומן" בכיכוב גל גדות עומד להיות פלופ לא קטן. "הטריילר מוצלח, אבל אל תסתתרו מאחוריו", נכתב

צילום מסך

קצת פחות משנה לפני צאת "וונדר וומן" בכיכובה, מצאה עצמה גל גדות בלב הסיפור שהסעיר את הוליווד בסוף השבוע האחרון. תחילתו בערב שישי, עת גילוי דעת מבשר רעות החל להתגלגל ברשת. חתום עליו אדם שלא הזדהה בשמו, אך הציג עצמו כעובד לשעבר של אולפני וורנר, והוא כתב ופרסם אותו בהמשך המחלוקת סביב העיבודים האחרונים שלהם לעולם הקומיקס של DC, "באטמן נגד סופרמן" ו"יחידת המתאבדים" – שני סרטים שאמנם לא נכשלו בקופות, אבל ספגו ביקורות קטלניות במיוחד.

"וונדר וומן" הוא השלב הבא בסדרת העיבודים הזו, ולפי התגובות הנלהבות לטריילר שלו שהוצג לא מכבר בכנס הקומיק-קון, אפשר היה לחשוב כי הוא והכוכבת שלו יפצו את קהל המעריצים על מפח הנפש של שני הסרטים הכושלים. אלא שלפי המכתב האלמוני והוויראלי, בכלל לא בטוח שכך יהיה – "הטריילר מוצלח, אבל אל תסתתרו מאחוריו", נזף מחברו בראשי וורנר. "אנשים מבפנים כבר מאשרים לי כי גם הפעם, התוצאה היא בלאגן. מדהים איך אתם מאפשרים למפיקים ולמנהלים לחזור על אותן טעויות פעם אחר פעם".

התגובה, כמובן, לא איחרה לבוא. במאית הסרט, פטי ג'נקינס, פרסמה שורה ארוכה של ציוצים בהם טענה כי מדובר בלא יותר משמועות חסרות ביסוס. לדבריה, לא היו ואין שום בעיות עם הפקת "וונדר וומן", איש מיודעי הדבר מעולם לא הגדיר אותו כ"בלאגן", וכל מה שנאמר כעת יתגלה כשקר.

קולה של גל גדות בעניין טרם נשמע, וכעת נותר רק לחכות לצאת הסרט ביוני הבא כדי לראות אם האופטימיות הזהירה היתה מוצדקת, או שמא היה עדיף להקשיב לנבואת הזעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully