וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אדל לא תופיע בסופרבול

15.8.2016 / 9:45

אדל הכריזה רשמית כי לא תופיע במחצית משחק הסופרבול שייערך בתחילת השנה הבאה ודיאן אינגליש מספרת כיצד מרפי בראון היתה מראיינת את דונלד טראמפ. לייב בלוגינג תרבותי

מגיש: ליאור נאור

(בסרטון: אדל מספרת למעריצים על הרגלי קינוח האף של בנה)

seperator

13:45 - מי בכלל רצה שאדל תופיע בסופרבול?

בהמשך להודעתה של אדל כי לא תופיע במחצית משחק הסופרבול, הודיעו נציגי NFL ופפסי כי הם כלל לא הציעו לזמרת הפופולרית להופיע במשחק, כך לפי "בילבורד". לדברי הנציגים, לא הוגשה לאדל הצעה רשמית והיא רק נמנתה על רשימת אמנים עימם נפגשו במטרה לבנות את תוכנית הבידור של אירוע הספורט הגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

10:16 - אדל לא תופיע בסופרבול

שמה קץ לשמועות: אדל בישרה למעריציה כי למרות הבאזז והדיווחים על הופעה אפשרית שלה במחצית משחק הסופרבול, היא סירבה להצעה. במהלך הופעה בלוס אנג'לס אמרה אדל כי לדעתה, הסופרבול לא מתמקד במוזיקה. "אני לא יכולה לרקוד או משהו כזה", הוסיפה, "הם פנו אליי וסירבתי".

הבאזז סביב הופעה אפשרית של אדל ניצת לאחר ש"הסאן" דיווח בשבוע שעבר כי מפיקי מופע המחצית "עושים כל מה שהם יכולים על מנת לשכנע את אדל להופיע".

9:50 - כשמרפי בראון פגשה את דונלד טראמפ

אפשר לוותר על כל חלום אפשרי בנוגע לאיחוד של "מרפי בראון". דיאן אינגליש, יוצרת הסדרה, התראיינה ל"PopPolitics" ובנוסף להחלטה לגבי איחוד אפשרי של הסדרה, חשפה גם כיצד מרפי בראון, העיתונאית האמיצה שהצליחה להסתכסך עם סגן נשיא ארה"ב לשעבר דן קווייל במסגרת מערכת הבחירות של 1992, היתה מראיינת את דונלד טראמפ לו ניתנה לה האפשרות.

האזינו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully