וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המבול: אלה הסדרות שיגיעו אל המסך אחרי החגים

29.8.2016 / 6:45

עם סיומה של עונת המלפפונים יוצפו לוחות השידורים בפורמטים ובסדרות מקור חדשים. מה מציעות לנו הזכייניות לקראת הימים הקרים שמתחת לפוך?

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הצצה לעונה הקודמת של "המערכת")

seperator

רשת: לחם ושעשועונים

"הטוב מכולם": בדומה ל"1 נגד 100" אברי גלעד ינחה משחק טלוויזיה המבוסס על חוכמת ההמונים. רק שהפעם 1000 איש בקהל יתמודדו מול 10 מתמודדים באמצעות שאלות וידאו שצולמו בארץ ובחו"ל. המנצח בכל תוכנית ייקח הביתה 100,000 ש"ח.

"מפלצות קטנות": קומדיה ריאליסטית שעוסקת במורכבות של חיי משפחות שמתגוררות בפרבר ישראלי טיפוסי במרכז הארץ, מעין הכלאה ישראלית מאד בין "החבובות" ל"משפחה מודרנית". הסדרה תחשוף את חיי היומיום של ארבע משפחות שונות, שהמשותף להן הוא שכולן מגדלות ילדים קטנים. "מפלצות קטנות" תתמקד בקשר היקר מפז שבין ההורים לילדיהם, עם טוויסט אחד קטן: בסדרה הזאת ההורים הם שחקנים אמיתיים, אבל כל הילדים הם בובות (Muppets), שנראות כמו מפלצות פרוותיות קטנות.

"המערכת": תוכנית התחקירים בהובלתה של מיקי חיימוביץ' ממשיכה לעונה נוספת, רביעית במספר. התוכנית, שמטפלת בסיפורים אנושיים ובעיות חברתיות, דנה בעונתה האחרונה בפרקטיקות גזעניות שרווחות בחברה, בתחבורה הציבורית הכושלת בישראל ועוד בניסיון להביא לשינוי אפשרי.

"6 אימהות": גם סדרת הדוקו המלווה את חייהן של שש אימהות ישראליות חוזרת לעונה שלישית. הפעם נקבל טעימה מסגנון ההורות של כוהנת אורח החיים - מיכל צפיר, אשת העסקים נעמי (נאם) הורוביץ, השחקנית רחיק סלימאן, הזמרת ליאת בנאי, הרבנית רונית ברש ואשת התקשורת בת אל בלן.

נופלות על הרגליים. עדי אורני,
שני כהן בתפקיד דרמטי. מתוך "נופלות על הרגליים"/עדי אורני

קשת: שוטרים וגנבים

"בי"ס לתקווה": סדרה דוקומנטרית חדשה, המלווה שנה שלמה בחייהם של תלמידים, מורים ומנהלת בית ספר בחטיבת הביניים "נווה יונתן" ברמלה.

"כחולים" (שם זמני): סדרה דוקומנטרית המתעדת את אחורי הקלעים של עבודת המשטרה ואת חייהם האישיים והמקצועיים של שוטרים. בכל פרק תתמקד הסדרה בסוגיה בוערת אחרת: סמים, עבירות מין, רצח ועוד.

"נופלות על הרגליים": סדרה בלשית חדשה שיצרה רותי רודנר שבמרכזה עומדות מילי אביטל, המגלמת אשה עשירה שבעלה נעלם, ושני כהן, ששימשה באופן פורמלי כמזכירתו של הבעל במשרד החקירות המצליח שלו, ובפועל היתה יד ימינו וניהלה עמו רומן ממושך. במהלך הסדרה חוברות השתיים למסע לחיפושים אחר האיש שככל הנראה בגד בשתיהן, מפצחות תעלומות בלשיות ורוקמות ביניהן מערכת יחסים מורכבת. את הסדרה מביימת איילת מנחמי (נודל, סיפורי תל-אביב) ושותפים לכתיבתה יונתן קוניאק וליאור כפיר רפאל.

בנוסף, צפויות לעלות עונות חדשות של "עובדה", "מאסטר שף", "האח הגדול", "הכוכב הבא" ו"הלילה עם גורי אלפי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונית איבגי ז"ל מתוך "החברים של נאור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10: הכל נשאר במשפחה

"החברים של נאור": כפי שדווח כאן לראשונה, קומדיית המצבים שנעדרה במשך חמש שנים מהמסך חוזרת לעונה רביעית. נאור (נאור ציון), וייסמן (בני אבני), דדי (יובל סמו), עומרי (יוני זיכהולץ), מיקה (תמר קינן - בשתי העונות הראשונות) ודפי (מלי לוי, בעונה השלישית) ייאלצו להסתדר ללא חנה ציון, דמות מהותית בסדרה, אותה גילמה השחקנית רונית איבגי שנפטרה באפריל האחרון.

"אמיר פרישר גוטמן - הסרט": צוות תוכנית הבידור של גיא פינס והבמאית ציפי ביידר עקבו אחרי אמיר פרישר גוטמן, שאובחן כחולה סרטן במרץ האחרון, במהלך ההכננות האחרונות למופע האיחוד של "היי פייב". הסרט עוקב אחרי פרישר גוטמן ובן זוגו ינאי במסע בעקבות טיפולים וחוות דעת רפואיות, עד רגע הגילוי אליו נחשפנו ששם סוף לפרשה: פרישר גוטמן כלל לא חולה בסרטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצצה אל אחורי הקלעים של הבית. "אחי מיוחד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחי מיוחד": משפחה פותחת את ביתה בפני המצלמות של טליה פלד קינן וחושפת את קשיי היומיום. אחד הגיבורים הוא אבי פרבר, אבא של נמרוד העובד כרופא, ועילי שסובל ממגבלה שכלית קשה. אבי הקדיש את חייו להקמת בית לצעירים בעלי מגבלה שכלית, שבגרו ויצאו ממערכת החינוך והאלטרנטיבות.

"פרצופה של המדינה": תוכנית חדשה בהנחייתם של אבי נוסבאום ושי גולדשטיין, שמבוססת על ניסויים חברתיים סאטיריים וקומיים ובודקים אותנו כחברה: האם אנחנו גזענים? שוביניסטים? פטריוטים? ערבים זה לזה? מכורים לסלולרי? מתים להתפרסם? ועוד.

"צ'קים": סדרת חדשה שיצר וכתב רן שריג ובמרכזה בן 40, גרוש פעמיים ואב לשלוש בנות, שמתאהב בבחורה צעירה ומנסה לנהל אתה מערכת יחסים במקביל לכל הבלגן שבחייו. בין חברי הקאסט תמצאו גם את עירית לינור, סנדי בר, ציפי פינס ועוד.

התוכניות "גב האומה", "המקור" ו"המסע המופלא של אהרוני וגידי", חוזרות גם הן למסך לעונות חדשות.

עקרון ההחלפה. אוהד רומנו,
תיק פתוח. ליאור אשכנזי וליאת הר לב ב"עקרון ההחלפה"/אוהד רומנו

HOT: דרמות טעונות ודוקו לייט

"עקרון ההחלפה": סדרת דרמה בת 10 פרקים שעוקבת אחרי אטלס (ליאור אשכנזי), שוטר לשעבר שהפך להומלס מתבודד וחסר כל מרצונו. הוא נשאב בחזרה לחייו הישנים בעקבות התאבדותו של אסיר עולם שהביא להרשעתו. דיתה (ליאת הר לב), פרקליטה צעירה ומופנמת שהיתה אמורה לסגור את תיק ההתאבדות, מתחילה לחשוד שרב הנסתר על הגלוי.

מונעים על ידי רצון משותף לרדוף צדק ולתקן עיוות דין, מצליחים דיתה ואטלס לחשוף את האמת מאחורי ההתאבדות של העציר, אך פותחים בדרך תיבת פנדורה ומחיים סוד אפל שראשיתו באירוע שקרה עשור קודם לכן. בדרכם עומדים, דן דה לנגה (מוריס כהן) קצין משטרה וחבר הנפש של אטלס, וחבורה שלמה של אנשי מערכת החוק שסוגרים שורות ולא נותנים לאמת שהולכת ונחשפת לבלבל אותם.

"מטומטמת": קומדיית פשע רומנטית מאת השחקנית בת חן סבג ("עניין של זמן") שמגוללת את סיפורה של שירי אזוגי (אותה תגלם בת חן עצמה), שחקנית כושלת בת 30 וכלומניקית בעיני עצמה, שמקבלת את תפקיד חייה בחסות משטרת ישראל. כדי להציל את בן זוגה ממאסר, היא מוחדרת אל תיכון יוקרתי במטרה לתפור תיק למנהל התיכון, הנחשד ברומן עם תלמידה והדחתה לסמים. למרות שזו הסדרה הראשונה אותה כותבת סבג, הצליחה השחקנית הצעירה לגייס לקאסט לא מעט כוכבים ביניהם מוקי ונורמן עיסא.

"חנוך דאום מחשב מסלול מחדש": הצצה למשבר גיל ה-40 של חנוך דאום, שידוע כמי שחי תמיד בין שני עולמות מנוגדים: לא מאמין באלוהים אבל הולך לבית כנסת, גר בהתנחלות אבל מקיים קשרי ידידות עם גדעון לוי ואחמד טיבי, מדוכא מהמצב אליו הגיע, ופונה לעזרה מקצועית (ורדה רזיאל ז'קונט). בעצתה של רזיאל ז'קונט ולצד ח"כ אורן חזן ופרופ' אמיר חצרוני, יוצא דאום למסע חיפוש עצמי במוחו שלו בכלל ובחברה הישראלית בכלל. בדרכו הוא עתיד לפגוש את עדן בן זקן, פנינה רוזנבלום, טל מוסרי, יובל המבולבל ואלון גל.

שותפים. גיא פיטשון,
כל שותף מתגלה כמוזר יותר. חן מזרחי וגדי וילצ'רסקי מתוך "שותפים"/גיא פיטשון

"שותפים": סיטקום שעוסק בסטנדאפיסט (חן מזרחי) שסוף סוף עוזב את בית הוריו ועובר לעיר הגדולה, רק כדי לגלות שלא קל למצוא שותף טוב, במיוחד כשהחבר הכי טוב שלך הוא גדי וילצ'רסקי, ששורץ רוב הזמן אצלך בדירה בתחתונים. מדי פרק ינחת בדירה של חן שותף פוטנציאלי, שיתגלה כמוזר עד בלתי נסבל: נגן טרומבון שמתאמן כל היום, בחורה שנמצאת בחיפוש אובססיבי אחר בן זוג, עו"ד שיוצא עם בובת מין, סטנדאפיסט לא מצחיק, בחור שמשוכנע שהוא גיבור-על ועוד. בין השאר יעברו בדירה עומר אדם, דפני ליף, סטטיק ובן אל, מיכאל הנגבי, אסף אטגי, דיוויד ברוזה ועוד.

"אורי ואלה": שלמה בראבא ודינה סנדרסון הופכים לאב ובת בסדרה חדשה של עפר סקר, יובל ספרמן וסנדרסון עצמה. הדניים מתפקדים כסוג של זוג מאז שאם המשפחה, תמי, נפטרה. אפשר למצוא קווים אוטוביוגרפיים בסדרה, שכן סנדרסון, בתו של דני, איבדה את אמה לפני מספר שנים בעצמה.

"שבבניקים": סדרת דרמה בבימויו של מאור זגורי שמתרחשת בפנימייה של הישיבה החרדית "נתיבות תורה", ה"הרווארד של הישיבות", ועוקבת אחרי ארבעה תלמידים: אבינועם, מאיר, גדליה ולייזר. סדר היום של הנערים נע בין מקוואות מפוארים ,חנויות כובעים סטייליסטיות, מכון כושר נפרד לגברים, שידוכים בלובי של ההילטון ובתי קפה סטודנטיאליים, עד שמגיע לישיבה משגיח חדש שמחליט לשים סוף לחיי הנהנתנות שלהם.

ג'ובאני רוסו, שחקן עבר. ברני ארדוב
בעמדת המאמן: ג'ובאני רוסו. "גולסטאר 4"/ברני ארדוב

"פול מון": טלונבלה מקורית חדשה בת 100 פרקים שכתבה שירה אלון ("חצויה") ועוסקת בקבוצת צעירים ישראלים שנסעו לתאילנד לטיול הגדול אחרי הצבא, ונשארו על אחד האיים מסיבות שונות. בין מסיבות הפול מון הידועות לשמצה, מגלה אחד הצעירים (תומר קפון), לוחם לשעבר שאיבד את זכרונו, שחייו נמצאים בסכנה והוא מוצא את עצמו במרכז משולש אהבה בין בת הזוג מהאי (אורטל בן שושן - בת זוגו של קפון בחיים האמיתיים) והאקסית המיתולוגית שמגיעה מישראל. לצדם משתתפים גם רוסלנה רודינה ואון רפאלי, שניהם בתפקיד הטלוויזיוני הראשון שלהם. עוד יככבו: מיכל ינאי, דניאל ליטמן, יובל שרף, מאור שוויצר וצחי הלוי. על הבימוי אמונים האחים יואב ודורון פז ("ג'רוזלם").

"יום בחיי": סדרת הדוקו חוזרת לעונה שמינית והפעם: נועה קירל, עדן בו זקן, שי חי, רוסלנה רודינה, סטטיק ובן אל, אסף גרניט, טום באום, ניבר מדר ויום על הסט של "ארץ נהדרת". בכל פרק ייחשף יום בחייו של סלב אחר, החל מהיקיצה בבוקר, דרך העבודה וכלה בחייו האישיים.

"גולסטאר 4": "גולסטאר" חוזרת למגרש בעונה רביעית ומתארחת שוב בארץ זרה. הפעם ייערכו הצילומים במקסיקו ועל הקווים יעמוד כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו בעמדת המאמן, לצד שייע פייננבוים האגדי. נבחרת החלומות כוללת את אנדי רם, סקאזי, ירון ברלד, עומרי קנדה, אסף אטדגי, שביט אלימלך, ליאור דיין, ליאון שניידרובסקי, דודו כהן ואיציק זוהר.

"#Fitgirls" (שם זמני): סדרת דוקו לייט מתמקדת בשיגעון לכושר ותלווה במשך כחודשיים ארבעה מאמנים מתחומים שונים ואת המתאמנים שלהם. כל מתאמן מגיע עם מטרה אחרת שהוא מבקש להשיג, ויוצמד למאמן אישי אחר: יניב "גונדה" כתר, טריאתלט, יאמן את נופר מור ("האח הגדול"); המאמנת אירה דולפין תאמן את להקת הבנים "בויבנד", רגע לפני השקת אלבום הבכורה שלהם. נדב מאירסון, ממייסדי הקיקבוקס בארץ, יאמן את לילי ארקוס- קסמן, דוגמנית בת 26 מסוכנות יולי ואמא לשניים. מאי מור, (בתה של דוגמנית העל פינצ'י מור ז"ל) מחלוצות טרנד הזומבה בישראל ומאמנת ריקוד תדריך את קייט קמינסקי, ברמנית/אשת חיי לילה וגם סטודנטית לעיצוב אופנה שחולמת לפרוץ.

תאג"ד. אוהד רומנו,
חוויות מהמרפאה הצבאית. מתוך "תאג"ד"/אוהד רומנו

yes: הפקות מקור לילדים ודרמות יומיות

"תאג"ד": דרמה יומית בת 40 פרקים המתרחשת כולה בצבא, ומתמקדת בחבורת חובשים וחובשות שמתפעלת את התאג"ד -תא איסוף גדודי בצנחנים או בפשטות המרפאה. התאג"ד הוא המקום הכי נחשק בגדוד, המקום היחיד שיש בו מזגן, מקלחות משותפות, הורמונים משתוללים ו...אמבולנס. אבל השלווה מופרת כשהרופא האחראי נעלם.

מלבד תומר קפון שמככב בתפקיד ראשי, יגלם קובי פרג' את הרס"ר שמנסה להתקרב לחיילים ולהשליט עליהם את מרותו, ויחזקאל לזרוב את הרופא המילואימניק המחליף שנמצא בשיא משבר גיל ה-40 ומוציא את תסכוליו על החובשים. עוד מככבים: גיא אריאלי, מיקי ליאון, תום גרציאני, דניאל גל, שירה נאור ("שבט צוצלת","לה פמיליה") מירן מינקס ("שוברי גלים"), אינה בקלמן ("אני לא מאמין, אני רובוט") ועוד.

עוד באותו נושא

"אני כן המפקד שלך!": הצצה ראשונה ל"תאג"ד"

לכתבה המלאה

"כבודו": דרמת מתח חדשה בכיכובו של יורם חטב, המגלם שופט מוערך בבאר שבע שבנו התיכוניסט מעורב בתאונת פגע וברח. רגע לפני שהוא מסגיר את בנו לידי החוק, מתברר לשופט שקורבן התאונה, המרחף בין חיים ומוות, הוא בן למשפחת פשע אכזרית מהדרום. היושרה שלו עומדת לשולחן מול הצורך להגן על בנו יחידו. ברשימת הקאסט נמצאים גם מנחת הטלוויזיה לוסי אהריש - שזה התפקיד העלילתי הראשון שלה - אלמה דישי, הישאם סולימאן ("פאודה"), דני שטג ועוד.

"#o_boy": דרמה מוזיקלית לילדים ונוער המבוססת על סיפור אמיתי שקרה לפני כעשור ביפן - אז פורסם שאחד החברים בלהקת הבנים הכי פופולרית ביפן הוא בעצם... נערה המתחזה לנער.

OBOY היא להקת בנים ישראלית חמה שיצרה היסטריה חסרת תקדים. לרביעיית הבנים – תום (דניאל גד), ג'וני (לי בירן), אסי (טום באום) ומייקל (גפן ברקאי) יש מיליון עוקבים ברשת, להיטי ענק, קמפיינים, הם גרים ביחד בוילה מטורפת וכל זה עוד לפני הבגרויות. הם מנוהלים ביד רמה על ידי מייסדת הלהקה והסוכנת מהגיהנום טל קוטלר (נלי תגר) – שהיתה המורה שלהם בתיכון לאמנויות, גילתה אותם והפכה אותם למה שהם. בסדרה עתידים להופיע גם כמה כוכבים בתפקיד עצמם ביניהם: משה פרץ, נתן גושן, צביקה הדר, גיא פינס ועוד.

כדברא: סדרת מתח ופנטזיה בת 50 פרקים של ערוץ ניקולודיאון שנפתחת ביום הולדתה ה-16 של קירקי, נערה שמגלה שהיא חלק משושלת של "כדברות" - מכשפות טובות בעלות כוחות קסם עוצמתיים, שחיות בקרב בני האדם במסווה של נשים רגילות. קירקי שצריכה להסתיר את הסוד מהמשפחה, החברים ואפילו הנער שבו היא מאוהבת, נדרשת להילחם בגרומלים, יצורים על טבעיים אכזריים שמנסים להשמיד את העולם. היא לא יודעת שאחד מהאנשים הקרובים אליה ביותר מנסה לעצור ולהכשיל אותה.

ערוץ 8: על נשיאים, אגרנים וקצת אהבה

"כסאו של האב": התאומים הזהים אברהם ושרגא הזניחו את בית הוריהם בברוקלין עד שערימות האשפה כמעט אטמו את החלונות. צוות ניקוי נמרץ מכריח את צמד הגברים החרדים והמבוגרים להתעמת עם המצוקות שהביאו אותם לחיות כך. למרות הגיל, ההשכלה התורנית, חוש ההומור והחזות הנכבדת (הכוללת את הזקן והכרס המתחייבים) נדמה שהשניים כמעט חוזרים להיות ילדים, המחפשים דרך לברוח מהשינוי הדרמטי שנועד להפוך את דירתם שוב לבית מזמין ונעים.

"האם כדאי לשחק במשחקי וידאו?" לאורך השנים יצא למשחקי וידיאו מוניטין שלילי כתכנים שמעודדים אלימות אך האם זו האמת? סרט חדש בוחן את העלייה ברמת התוקפנות בקרבאנשים לאחר משחקי פעולה, ומצד שני חושף כיצד הם עוזרים לפתח כישורים אצל רופאים וקשישים.

"בתוך הבית הלבן של אובמה": סדרה בת 4 חלקים של ה-BBC המתארת את שלטונו של נשיא העולם החופשי היוצא. הסדרה חושפת את בעיות הקשות איתן נאלץ אובמה להתמודד עם כניסתו לתפקיד: המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה ארה"ב זה שנים, המאבקים עם הרפובליקנים בקונגרס וניסיונותיו להשפיע על איכות הסביבה. בנוסף מתוארים האתגרים שעמדו בפני אובמה לקראת התמודדותו על חידוש כהונתו כנשיא, הפיקוח על הנשק האישי, סבסוד אמצעי מניעה, זכויות הומוסקסואלים, מהומות גזע וזכויות מהגרים.

"המרוץ לבית הלבן": סדרה בת 6 פרקים בהפקתו של קווין ספייסי העוקבת אחרי הבחירות לנשיאות בארה"ב לאורך ההיסטוריה, ומתמקדת בדמויות בולטות ובמסעי הבחירות שלהם.

"אהבה בין הכריכות": סרט עטור פרסים על הנעשה מאחורי תעשיית "הרומן הרומנטי". באמצעות ריאיונות עם כותבות, קוראות וכנסים, נחשפת תעשייה שלמה שגורפת יותר ממליארד דולר בשנה ומזינה פנטזיות ותשוקות של נשים ב-34 שפות מסביב לעולם.

הערוץ הראשון: נוסטלגיה ופרשת רוז פיזם

"שמיניות באוויר": תוכנית הילדים המיתולוגית חוזרת, בהגשת דליק ווליניץ ועם הכלב אריק, אחד מניניו של טוליפ – הכלב המקורי והאהוב שכיכב לצד דליק בתכנית האהובה משנות ה-80. בתוכניות החדשות, הצופים חוזרים לאורחים (לילדים) שהתארחו בה בעבר ולנושאים שבהם עסקה. בין האורחים: נתן דטנר, צלילה רוז, יונתן מילר, רותם אבוהב, יהלי סובול, לילך גליקסמן, מילי אביטל, אדם ויובל כספין.

"סיבה למסיבה": תוכנית הקאלט האהובה, שהיתה מדורת השבט הישראלית, חוזרת ל-4 תוכניות חדשות. בין האורחים שיגיעו לחגוג עם רבקה מיכאלי באולפן: הנשיא לשעבר שמעון פרס, חה"כ יאיר לפיד, טוביה צפיר, עידן רייכל, שלומי שבת, ירדנה ארזי, אילנה דיין, עמליה דואק, כרמלה מנשה, צדי צרפתי, דורין אטיאס ויגאל בשן קפה שחור חזק, אורנה בנאי, זאב רווח, אלי לוזון, מיקי קם ועוד.

"רוז": סדרת דוקו-דרמה המבוססת על הסדרה הדוקומנטרית שנאסרה לשידור בבימויו של דרור מורה על חקירת ההיעלמות והרצח של הילדה רוז פיזם. הסדרה, שהופקה עבור מחלקת התעודה בערוץ הראשון, מציגה כיצד מטפלים באחת מפרשיות הרצח המזעזעות בתולדות המדינה מנקודת מבט של אנשי החקירות.במקום חומרי החקירה של רוני רון, מארי פיזם ויתר הנחקרים, שולבו בסדרה סצנות עם שחקנים.

דליק ווליניץ ואריק בשמיניות באוויר. רפי דלויה,
כאילו לא עזבו מעולם. דליק ווליניץ ואריק/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully