וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 108: אביו של דרייק מוכיח שהוא האב הכי מפדח בעולם

18.8.2016 / 0:00

"ילד הבלון" של ארה"ב מתגייס לטובת דונלד טראמפ, כוכבי "הוק" התבגרו והם אנשים רגילים ופארה אברהם ממשיכה לגדל את בתה בדרך הגרועה ביותר. מצעד הטראש השבועי

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: הצצה קצרה להופעה של סיה בפארק הירקון)

seperator

מקום 5: מסיבה ברחם, ולא, זה לא מועדון באחד מקיבוצי השרון

סאונד גרוע בפארק הירקון? נמאס מהפקקים בדרך ללייב פארק בראשון? האמנית הקנדית דיינה מקלאוד מזמינה אתכם למסיבה בתוך הרחם שלה. כך זה עובד: מקלאוד מעבירה כבל מעמדת הדיג'יי, דרך הנרתיק, אל תוך חלל הרחם. הצופים מוזמנים לקחת סטטוסקופ, להצמיד לבטנה של מקלאוד, ולהאזין לצלילים הבוקעים מגופה. זה נשמע מוזר וגם די מעניין, וכנראה גם יותר פשוט מלזווג רמקול בלו טות' ליותר ממכשיר אחד, אבל בואו לא נסטה מהנושא. יש פה מישהי שנותנת הזדמנות לחזור, בערך, לרחם. ואתם חשבתם שההופעה של סיה היתה "מיצג אמנותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אישה משמיעה מוזיקה לתינוק ברחם. ShutterStock
סיבה למסיבה/ShutterStock

מקום 4: פעם "ילד הבלון", תמיד "ילד הבלון"

הרבה לפני ניב אסרף, היה זה הילד פלקון הין שהקפיץ מדינה שלמה, לאחר שהוריו דיווחו ב-2009 כי הוא נמצא על בלון לחיזוי מזג אוויר שנסחף. הדיווח הזה התברר כמתיחה: פלקון שהה בכלל בעליית הגג בביתו, בידיעת הוריו. התקרית העניקה לו את הכינוי "ילד הבלון", ועכשיו, כשהוא כבר טינאייג'ר, הוא מבקש לעדכן שהראש שלו עדיין מלא באוויר. פלקון ושני אחיו הקימו להקת רוק כבד בשם "הין בויז", ששחררה השבוע שיר תמיכה בדונלד טראמפ. מילות השיר כוללות תעמולה נגד הילרי קלינטון, "היא מסוכנת", "מושחתת", וכמובן, "קומוניסטית", אבל בעיקר את הפזמון הקליט "טראמפ, טראמפ טראמפ" שאתם עלולים עוד למצוא את עצמכם מזמזמים בטעות. עכשיו רק ניתן לחכות לג'ינגל הבחירות של הליכוד בביצוע הצל.

מקום 3: מאיזה גיל אפשר להתאפר לבית הספר?

סופיה היא ילדונת בת שבע, בתה של משתתפת "בגרות באמהו?ת" פארה אברהם, שבגיל 25 היא בעצמה קצת ילדה. אברהם נקראה לשיחה בחדר מנהלת בית הספר של סופיה, שביקשה לנזוף בה על כך שבתה מגיעה לבית הספר כשהיא מאופרת. "ילדים בגיל חמש או שש מתחילים לשחק עם איפור, ואיכשהו אני הייתי ההורה היחיד שנקרא לשיחה", סיפרה אברהם השבוע בריאיון. כוכבת הריאליטי לא נשארה חייבת, והודיעה למנהלת שאם היא לא רוצה לראות תלמידות מאופרות, שלא תתאפר בעצמה. "מאותו היום לא ראיתי אותה מאופרת", סיכמה. זו לא הפעם הראשונה שאברהם חוטפת ביקורת על הרגלי ההורות שלה — זה קרה גם אחרי שהודיעה שהיא מתכננת עבור סופיה ניתוחים פלסטיים. אותם מבקרים בוודאי שואלים את עצמם אם אפשר לשפר בגרות באמהו?ת, ואיך שולחים לשם את פארה.

מקום 2: אבא של דרייק הולך בעקבות בנו

דבר אחד טוב שאבא של דרייק עשה, זה דרייק. שום דבר אחר שיעשה לא ישתווה לבן הסופרסטאר, וזו ידיעה משחררת שמאפשרת לדניס גרהאם הוא לשים פס ענק על העולם ולעשות מה שבא לו. והוא עושה. גרהאם האב החליט ללכת בעקבותיו של הבן, והוא מוציא בימים אלו אלבום RnB. רצועות מתוכו עולות לאטן ליוטיוב, והן נראות ונשמעות, כמתבקש, כמו שירים של אבא של מישהו. בואו נשמח כולנו שזה לא אבא שלנו וניתן לדניס לעוף על החיים שלו. בכל זאת, את המתנה הגדולה מכולן הוא כבר נתן לנו.

מקום 1: אל תתבגרו, זו מלכודת

בשבוע שעבר מלאו שנתיים למותו של רובין וויליאמס ו-25 שנים לצאתו לאקרנים של הסרט "הוק", שני אירועים שמזכירים לנו שאנחנו כאן יותר מדי זמן והכל רק הולך ונהיה גרוע יותר. הנה למשל, הסתכלו על על הגברים שגילמו פעם את הילדים האבודים מארץ לעולם-לא ובכל זאת עשו את הטעות והתבגרו. עכשיו הם סתם אנשים רגילים עם עבודות רגילות שצריכים להוציא את הזבל וגם לחיות בעולם שרובין וויליאמס כבר לא חלק ממנו. לא חבל?

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully