וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקר הגדול: האם "האביר האפל" הוא הסרט הכי טוב אי פעם?

17.8.2016 / 11:32

המגזין הבריטי "אמפייר" ביקש מ-100 אלף אנשים לבחור את שבעת הסרטים האהובים עליהם. התוצאות של הסקר יפתיעו אתכם. אולי. כאילו, אם אתם עכברי סינמטקים

מגישה: מיכל רשף

כבר קראנו לא פעם משאלים שנועדו לקבוע מהו הסרט הטוב בכל הזמנים, רק שבדרך כלל המנצחת בהם היא דרמה יפנית בשחור לבן. אתמול, לעומת זאת, משאל חדש בנושא הביא לתוצאות קצת אחרות.

את הסקר ערך המגזין הבריטי הנפוץ "אמפייר", שביקש מן המשתמשים בטוויטר לצייץ את שבעת הסרטים האהובים עליהם. כמאה אלף מהם נענו למשימה, כולל שלל יוצרות וכוכבים, למשל איימי שומר, ריקי ג'רווייס, מינדי קלינג ורבים אחרים, שתרמו להפיכת ההאשטג הרלוונטי לטרנדינג טופיק מוביל אמש.

בסופו של דבר, לאחר שכל אלה שברו את הרשת, אסף "אמפייר" את התוצאות וגילה מי הסרט שכיכב בהכי הרבה רשימות. הפעם לא מדובר ב"סיפור טוקיו" וגם לא במשהו של פליני או ברגמן, אלא ב"האביר האפל" של כריסטופר נולאן מ-2008.

בהמשך רשימת הסרטים הכי אהובים, כיכבו גם "חומות של תקווה" במקום השלישי, "האימפריה מכה שנית" במקום הרביעי, וסדרת "הסנדק" במקום החמישי. באופן לא מפתיע, את הסגנות תפס "ספרות זולה". כנראה שלא רק מירי רגב אהבה את איך שטרנטינו עיצב את היחסים בין גברים לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully