וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה גם באמריקה: הקולנוענית הישראלית טלי שלום עזר תביים סרט בכיכובן של אלן פייג' וקייט מארה

19.8.2016 / 6:02

בעקבות הצלחת סרטה "פרינסס", זכתה הבמאית הישראלית טלי שלום עזר להישג מרשים: היא תביים דרמת אינדי אמריקאית בכיכובן של אלן פייג' וקייט מארה

הישג לקולנוענית הישראלית טלי שלום עזר: לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, היא תביים דרמה חדשה בכיכובן של אלן פייג' וקייט מארה ("בית הקלפים", "להציל את מארק וואטני").

לפי וראיטי, עזר תאחז את שרביט הבימוי בדרמה "מרסי", שצילומיה יתחילו בסינסינטי בספטמבר הקרוב, ועלילתה תעסוק בסיפור אהבה בין שתי צעירות מרקעים שונים לחלוטין, אותו יגלמו פייג' ומארה.

פייג', מי שכיכבה בעבר ב"ג'ונו", "התחלה", "לאהוב אותה" וסדרת "אקס-מן", חשפה את הפרויקט לראשונה בשנה שעברה ואמרה עליו "אני רוצה להתמקד כעת בסיפורים שיש להם משמעות בשבילי ושיש בהם דמויות להט"ביות".

את הסרט יפיקו כריסטין ואשון ודיוויד הינוחוסה, שאמרו כי הגיעו לשלום-עזר בעקבות סרטה העלילתי הארוך הראשון, "פרינסס" בכיכובן של קרן מור ושירה האס, שיצא לאקרנים לפני כשנה וכיכב בפסטיבל סאנדנס. הוא ריתק אותם, לדבריהם, ומבחינתם זה הפרויקט המושלם לשלב בו את כישוריה של היוצרת הישראלית ושל שתי השחקניות האמריקאיות.

שלום-עזר, בוגרת החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב, עשתה לעצמה שם בסוף העשור הקודם הודות ל"סרוגייט", דרמה באורך 56 דקות שהיתה להיט סינמטקים בארץ ובעולם. "פרינסס", סרטה העלילתי הראשון, יצא לאקרנים לפני שנה וזכה לתהודה בינלאומית אף הוא.

ההישג של שלום-עזר מצטרף לאלה של כמה יוצרים מקומיים אחרים בעת האחרונה – למשל תום שובל, שגייס לפרויקט החדש שלו את אלחנדרו גונזלס איניאריטו כמפיק ואת ברניס בז'ו כשחקנית הראשית, או נדב לפיד, שסרטו הבא יצולם בצרפת ובתקציב גדול וככל הנראה גם עם כוכבים וכוכבות בסדר גודל אירופאי, שזהותם טרם נחשפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully