וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שרה מהלב": סיה מגיבה לקהל הישראלי

19.8.2016 / 16:34

כשבוע לאחר הופעתה בארץ וכמה ימים לאחר הגשת התביעה הייצוגית בגינה, סיה מפרסמת מה שנראה כהתייחסות ראשונה לפרשה: "נתתי את הכל, אני שרה מהלב"

צלמים זמניים מורשים

שבוע לאחר ההופעה השנויה במחלוקת שלה בישראל, כמה ימים לאחר הגשת התביעה הייצוגית נגדה בגינה ויממה לאחר פרסומים נלעגים בתקשורת העולמית על כל הבלגן הזה – מגיעה היום (שישי) בטוויטר מה שנראה כהתייחסות ראשונה של סיה לפרשה.

הציוץ של סיה אמנם אינו מזכיר ישירות את ההופעה בארץ או התגובות לה, אבל די ברור למה היא מתכוונת.

"אני משקיעה בהופעה את כל מה שיש לי", כתבה הזמרת בציוץ אחד, קצר וענייני. "זה מופשט, ללא ספק, אבל אני שופכת את הלב שלי בלייב ובכל רגע ורגע הושקעה מחשבה".

סיה בישראל. נמרוד סונדרס
"בכל רגע הושקעה מחשבה". סיה בישראל/נמרוד סונדרס

כזכור, בעקבות הופעתה של סיה בפארק הירקון ביום חמישי שעבר, הוגשה תביעה ייצוגית, שזכתה בעצמה למטח ביקורות, ובה נטען כי הקהל "הוטעה" וסבל מ"מפח נפש". זאת, כי לכאורה, האורך שלה היה קצר, השירים נוגנו בפלייבק וקטעי הווידאו שהוקרנו לא הציגו את המתרחש על הבמה אלא דימויים שהוקלטו מראש.

הציוץ של סיה אינו מגיב נקודתית לכל אחת מן הטענות, אבל הוא בהחלט מסתמן כניסיון לתת מענה למי שחשו כי היא זילזלה במעריציה.

מיד לאחר שפרסמה אותו, קיבלה סיה בטוויטר שלל תגובות, כמעט כולן מפרגנות. למשל "אל תקשיבי להייטרים. ראיתי אותך בתל אביב וזו היתה ההופעה הטובה בחיי" "את נותנת את הכל בכל הופעה - בורכנו בכך", "תודה לך על סיבוב הופעות מדהים", "אל תקשיבי לטיפשים", "כל כך הצטערנו שביטלת את הופעתך המיועדת באיסטנבול - הלוואי ותהיה עוד הזדמנות" ועוד ועוד.

עוד באותו נושא

"אדיוטים": כך התביעה הייצוגית נגד הפקת המופע של סיה מדווחת בעולם

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully