וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן: "בזכות צה"ל, קל יותר להיות במאית בישראל"

20.8.2016 / 19:49

בראיון לרגל צאת "סיפור על אהבה וחושך" בארצות הברית, הצהירה נטלי פורטמן כי קל יותר להיות אשה במאית בישראל מאשר באמריקה, והכל בזכות הצבא

יח"צ - חד פעמי

רק כשנה לאחר שהופץ בישראל, הגיע בסוף השבוע האחרון לאקרנים בארצות הברית "סיפור על אהבה וחושך", העיבוד השנוי במחלוקת לספרו של עמוס עוז, שנטלי פורטמן מככבת בו וגם ביימה אותו.

זהו סרטה העלילתי הארוך הראשון כבמאית של פורטמן, והיא כמובן התגייסה במרץ למסע יחסי הציבור שלו והתראיינה לשלל כלי תקשורת אמריקאים. כיוון שהדרמה הזו הופקה וצולמה בירושלים ודוברת עברית, מובן שברבים מן הראיונות ישראל עלתה לדיון. פורטמן, שכזכור נולדה כאן, ניצלה את ההזדמנות כדי לפרגן למולדתה.

בין השאר, הצהירה פורטמן בראיון לאתר סאלון כי "חשתי בת מזל לצלם את הסרט דווקא בישראל, כי שם זה לא חריג להיות אשה במאית". היא הסבירה זאת באומרה כי "בישראל, גם גברים וגם נשים משרתים בצבא, כך שגברים רגילים לכך שיש קצינות ומפקדות, וקל להם יותר לקבל סמכות נשית".

באשר להבדלים במישור זה בין ארץ הקודש לארצות הברית, אמרה פורטמן כי "לא ביימתי סרט באמריקה, אבל ממה ששמעתי והבנתי מנשים אחרות, אז קשה יותר להיות בה במאית מאשר בישראל".

עד כה, הביקורות בתקשורת האמריקאית לסרט די מעורבות, וכעת נותר לחכות לנתונים הקופתיים שלו. אצלנו, הדרמה לא נהנתה מהצלחה מסחרית, אז מעניין יהיה לראות אם בארצות הברית גורלו יהיה טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully