וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בקוריאה הצפונית: שירות VOD עם סרטי דוקו על המנהיג

21.8.2016 / 10:29

בגרסה של קוריאה הצפונית לנטפליקס לא תוכלו לעשות מרתונים של סדרות מגניבות, אלא בעיקר לצפות ברצף של סרטי תעודה על המנהיג העליון קים ג'ונג-און

AP

המהפכה של נטפליקס כובשת אט-אט את העולם, ועכשיו מגיעה גם לקוריאה הצפונית. כך לפחות לפי דיווחים של עיתונאים מערביים עם מקורות בדיקטטורה האסייתית.

לפי המידע שהתקבל, השלטונות במדינה יצרו גרסה משלהם לנטפליקס, לה קראו "מאנבאנג" – "בכל מקום" בקוריאנית. השירות זמין רק לאלפי התושבים בני המזל שיש להם גישה לרשת האינטרנט של הדיקטטורה, ומובן כי זו אינה המגבלה היחידה. בנטפליקס הצפון-קוריאנית לא תמצאו את "Stranger Things" ולא תוכלו לעשות מרתונים של סדרות מגניבות, אלא בעיקר לצפות ברצף של סרטי תעודה על המנהיג העליון קים ג'ונג-און.

לפי מה שנמסר, הביקוש לשירות גבוה ומי שמשתמשים בו עד כה מעידים על שיפור באיכות חייהם. הלקוחות הנלהבים ביותר הם ילדים: לפי הפרסומים, מורה באחד מבתי היתומים אמר כי העוללים נהגו לבקש ממנו לצפות מחדש בסרטים ולא היתה לו דרך להיענות לדרישתם, אך מעתה הם יכולים לראות אותם כמה שרק ירצו.

אז אף שקולנוע, טלוויזיה וטכנולוגיה אמורים לאפשר לפרוץ גבולות, הסיפור הזה מוכיח כי דיקטטורות תמיד יכולות למצוא דרך להשתמש בהן לצרכיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully