וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד הזהב: למה אדי מרפי הולך להשתין על עצמו?

22.8.2016 / 9:52

הקומיקאי הפופולרי התייחס לכך שמעולם לא זכה באוסקר למרות שהוא נחשב לאחד הכוכבים הגדולים של הקולנוע האמריקאי. אולי השנה זה יקרה עם "מיסטר צ'רץ'"?

צילום מסך

אדי מרפי הוא אחד הכוכבים הגדולים של הקולנוע האמריקאי מאז שנות השמונים, אבל מעולם לא זכה באוסקר. ב-2007 היה פייבוריט לפרס, הודות ל"נערות החלומות", אבל איבד אותו באופן די סנסציוני ומאז נעלם מקדמת הבמה.

השנה, יש המעריכים כי מרפי עשוי לחזור לטקס הנוצץ, והפעם בזכות תפקידו הראשי בדרמת האינדי "מיסטר צ'רץ'". בריאיון ל"הוליווד ריפורטר", התייחס הקומיקאי לנושא, וכרגיל – עשה זאת בדרכו המבודחת.

"במקרה הגרוע, אם לא אקבל את הפסלון עכשיו או בקרוב – אז ייתנו לי אוסקר על מפעל חיים כשאהיה בן תשעים", אמר. "כשזה יקרה, אעלה בטוקסידו ואז אשתין על עצמי מול כל העולם. מפיקי הטקס יתחילו לנגן את המוזיקה הזאת שלהם, אבל אני אעמוד שם ואחכה שמישהו ילווה אותי החוצה. ככה ייראה הרגע שלי, אז אל תתנו לי לחכות!".

אפשר רק להצטרף לבקשה של מרפי ולפנות לחברי האקדמיה בתחינה – העניקו לו אוסקר בהקדם האפשרי. לבן אדם שגרם לנו להשתין מצחוק כל כך הרבה, מגיע לקבל את הפסלון לפני שהוא משתין על עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully