וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המוות: קרב כוכבות ריאליטי הסתיים בדקירה בחזה מול המצלמות

22.8.2016 / 17:16

כוכבת תוכנית הריאליטי "עשירה, מפורסמת, לטינית" הובהלה לבית חולים לאחר שנדקרה בחזה, בתום קרב חתולות מול משתתפת אחרת, שהיה מתוסרט מראש אבל יצא מכלל שליטה. צפו

צילום מסך

סנדרה וידאל, כוכבת תוכנית הריאליטי "עשירה, מפורסמת, לטינית", הובהלה לבית חולים לאחר שנדקרה בחזה. זאת לאחר שקרב חתולות מול משתתפת אחרת בתוכנית, ויקטוריה שמה, בזמן הצילומים, שהיה מתוסרט מראש על ידי התוכנית, יצא מכלל שליטה. כאשר השתיים ניצבו פנים מול פנים, הן לא הצליחו לשלוט ברגשותיהן והחלו לתקוף אחת את השנייה באכזריות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוצאות הקרב ב"עשירה, מפורסמת, לטינית"./מערכת וואלה!, צילום מסך

התוכנית "עשירה, מפורסמת, לטינית" משודרת ברשת הטלוויזיה דוברת הספרדית Estrella TV. התוכנית, שעלתה לפני שנתיים ואשר עוקבת אחרי חמש נשים לטיניות מצליחות כלכלית בלוס אנג'לס, קיבלה את השראתה מתוכנית הריאליטי "עקרות בית אמיתיות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטע נוסף מהתכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי התוכנית, כך נטען, ביקשו מויקטוריה להשליך בכעס כוס יין על בובת תפאורה אולם בלהט הרגע היא בחרה לרסק אותה על ראשה של סנדרה ולאחר מכן למרבה התדהמה תפסה חתיכת זכוכית ודקרה אותה בחזה. בצילומים שפורסמו בתקשורת נראות תוצאות המאבק הזה, שהותיר את סנדרה עם חתכים בראשה ובחזה. עם זאת, לפי המשטרה המקומית, אף אחת מהנשים לא תעמוד לדין.

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully