וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורה: הזמרת בוני טיילר תופיע בהיכל התרבות בתל אביב

23.8.2016 / 16:03

צריכים גיבורה? כוכבת העבר טיילר, המזוהה עם קולה הצרוד ומוכרת מלהיטיה "Holding Out for a Hero" ו-"Total Eclipse of the Heart", תופיע בתחילת שנה הבאה בהיכל התרבות בת"א, כך נודע לוואלה! תרבות. טיילר זכתה בפרס הגראמי ומכרה מעל 100 מיליון אלבומים

הזמרת הבריטית בוני טיילור בהופעה באירוויזיון 2013. GettyImages
בוני טיילר בעת הופעתה בתחרות האירוויזיון 2013, שבה ייצגה את בריטניה/GettyImages

למרות הביטולים, גל הופעות הקיץ נמשך לתוך החורף. אמנם לא זכינו לשמוע בהיכל התרבות בתל אביב את הלהיט "Torn" של נטלי אימברוליה, אבל כפי הנראה נוכל לשמוע בהיכל את "Turn Around", מלים מוכרות ומזוהות מהלהיט "Total Eclipse of the Heart" של זמרת עבר אחרת, בוני טיילר.

טיילר תופיע במקום בתחילת שנה הבאה, כך נודע לוואלה! תרבות. טיילר, זוכת הגראמי, מכרה עד היום מעל 100 מיליון אלבומים, וידועה בלהיט גדול נוסף, "Holding Out for a Hero".

טיילר, בת 65, נולדה בדרום וויילס בשם גיינור הופקינס. היא החלה לשיר כבר מנעוריה, השתתפה בתחרות שירה והגיע למקום השני והופיע עם להקה משלה. באמצע שנות ה-70 התגלתה על ידי האמרגן רוג'ר בל, ובעקבותיו אימצה את שם הבמה שלה בוני טיילר.

בשנת 1976, לאחר החלפתו של בל באמרגן אחר, פרצה לתודעה. שירה "Lost in France" כבש את עשרת הגדולים במצעד המכירות. שנה לאחר מכן הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "The World Starts Tonight" שמו. באותה שנה גילתה גוש קטן במיתרי הקול שלה ונאלצה לעבור ניתוח. אחריו נאסר עליה על ידי רופאיה לדבר למשך מספר שבועות, ומכיוון שלא עמדה בכך נגרמה לה הצרידות הכרונית המזוהה איתה ומלווה אותה עד היום. אם היה לה נדמה שהצלחתה תדעך בעקבות הקול המחוספס החדש, הרי שההפך הוא שקרה. השיר שהוציאה לאחר הניתוח, "It's a Heartache", זכה להצלחה גדולה והפך אתה לכוכבת בינלאומית עם הצלחה במצעדים רבים ברחבי העולם.

לאחר שהוציאה אלבומים נוספים, נעה מהפופ והקאנטרי לעבר סגנון הנושק יותר לרוק והחליפה חברת תקליטים, הוציאה ב-1983 את האלבום "Faster Than the Speed of Night" שכלל את להיטה הגדול "Total Eclipse of the Heart" . באמצע שנות השמונים זכתה בפרס הגראמי בקטגוריית הקול הנשי הטוב ביותר במוזיקת הרוק, והוציאה להיט גדול נוסף בשם "Holding Out for a Hero" (או בשמו הלא רשמי "I Need a Hero") שהופיע בפסקול הסרט "פוטלוס".

לאורך השנים כוכבה דעך, אך היא המשיכה להופיע, לזכות בפרסים ולהקליט שירים עם זמרים אחרים ובהם גרסאות כיסוי לשיריה. בשנת 2013 ייצגה את בריטניה באירוויזיון וסיימה במקום ה-19.

בהיכל התרבות בתל אביב תופיע בוני טיילר ב-7 בפברואר 2017. מחירי הכרטיסים נעים בין 154 ל-504 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully