וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם עילי בוטנר וילדי החוץ

25.8.2016 / 1:06

רגע לפני שהם סוגרים את סיבוב ההופעות הנוכחי, עילי בוטנר וילדי החוץ התפנו לבחור עבור גולשי וואלה! תרבות את האלבומים האהובים עליהם. מי ברשימה?

עילי בוטנר וילדי החוץ. אורית פניני,
נותנים בראש. עילי בוטנר וילדי החוץ/אורית פניני

אביתר בנאי - אביתר בנאי

מה לא נאמר על אלבום הבכורה של אביתר בנאי. אלבום שבו כל שיר כל כך שונה מקודמו (מספר מפיקים היו שותפים ליצירת האלבום), ויחד עם זאת - מדובר ביצירה שלמה ומרגשת. אחת מתעודות הזהות המוזיקליות הטובות והרגישות ביותר שנעשו כאן.

Bjork - debut

אלבום הבכורה של ביורק. זמרת עם קול מאוד לא שגרתי, ושירים שנעים בין בלדות מקסימות ונעימות, לשירים שנשמעו כאילו הוקלטו בג'ונגלים. המון כאב לצד אופטימיות והתעוררות רוחנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מתי כספי שר סשה ארגוב

מפגש של שני ענקים באלבום בו מתי כספי שר את שיריו של סשה ארגוב. שירים כמו "כשאור דולק בחלונך", "אהובתי שלי לבנת צוואר" וכמובן "שיר ערש" שבו אפשר לשמוע את סשה ארגוב בקולו...

Dire Straits - Brothers In Arms

אלבום המופת של הלהקה הבריטית. מארק קנופלר סולן וגיטריסט הלהקה, בנגינת הגיטרה הכל כך מזוהה איתו, מפרק את הלב בשיר הנושא...

Amy Winehouse - Back to black

זמרת מדהימה שהגיעה אלינו באמצע החיים (והלכה מוקדם מדי) עם אלבום (שני) מופתי בהפקתו של מארק רונסון. כל שיר באלבום הוא עולם בפני עצמו, הן מבחינת הטקסטים החשופים והן מבחינת הלחנים והמוזיקליות היוצאת דופן שלה. השירה והאותנטיות שלה לאורך כל הדרך מגדירות מחדש את המושג Singer-song writer וכששומעים את האלבום מתחילתו ועד סופו, שומעים סיפור חיים לא קל, מרתק ומרגש.

Angus and Julia Stone - Down the way

שני האחים (אח ואחות) האוסטרלים באלבום מופלא וקסום שאת כולו הם גם הפיקו (חוץ משני שירים) הקונספט של צמד האחים מתבסס בעיקר על הרמוניות קוליות, גיטרה אקוסטית ומנגינות נעימות שמתאימות לכל זמן. מתוך האלבום אנו ממליצים על שיר מספר 6: "Yellow brick road".

seperator

עילי בוטנר וילדי החוץ יסיימו את סיבוב ההופעות הנוכחי בשתי הופעות באמפי שוני: 8 בספטמבר ו-19 באוקטובר (אורח: דני סנדרסון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully