וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 109: מריל סטריפ רוצה לגלם את באטמן

25.8.2016 / 1:13

אחרי שהצליחה בכל תפקיד אחר שעשתה בקריירה המופלאה שלה, זה נראה רק טבעי שסטריפ תרצה להיכנס לנעליו של האביר האפל. וגם: ביל מארי גונב צ'יפס מאנשים תמימים והקטע שהפקת "האח הגדול" בריטניה מסתירה מהצופים. חדשות הטראש של השבוע

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "הזאב מוול סטריט")

seperator

מקום 5: הגיבורה שמגיעה לגות'אם

זה התחיל מבדיחה קטנה וכמעט בלתי-מורגשת ב"משפחה מודרנית", אבל בכל זאת מדובר במריל סטריפ, כך שיש מצב שזה עוד ייגמר באוסקר. באחד הפרקים בסדרה התרעם קמרון לאחר שאחת האמהות בג'ימבורי פקפקה בליהוקה של סטריפ ל"מאמא מיה". "מריל סטריפ יכולה לשחק את באטמן וזה יהיה הליהוק הנכון", אמר קמרון, ושילח את האינטרנט אל תוך התקף ממים וסרטונים מפנטזים. השבוע, אחד מגולשי רדיט פנה אל סטריפ ושאל מה שאף עיתונאי לא השכיל לעשות עד היום: האם תרצי לשחק את באטמן? "בוודאי! בום. כן", היא השיבה. לא "אם תגיע ההצעה הנכונה", שום "תלוי באילוצי לו"ז". היא אמרה "בום". בום! שמישהו יוציא את אפלק מחליפת הלייטקס, יש לנו אבירה אפלה חדשה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מריל סטריפ לובשת לנווין. GettyImages
היא בטוח תשדרג את הגרסה הנוכחית של באטמן. מריל סטריפ/GettyImages

מקום 4: התערבות ששווה להפסיד בה

"פנטזי פוטבול", או בשמו הלא-רשמי "אנחנו חבורה של גברים משועממים ולא נגיע לשום דבר בזכות את עצמנו, אז בואו נדמיין שאנחנו מאמנים של קבוצת פוטבול ונקדיש לאיוולת הזו את כל המשאבים והזמן שלנו", כבר דחפה אנשים אל נקודות הקיצון שלהם. האחרון שברשימה הזו הוא דן סטיוארט, שהגיע למקום האחרון בליגת החלומות שלו ושל חבריו ונאלץ לצלם גרסה משלו ל"Wrecking Ball" של מיילי סיירוס. חוץ מהמנצחים האמיתיים בהתערבות הזו, שהם אנחנו, סטיוארט בעצמו נראה די מבסוט מהמצב. לא כדאי שישקול תחביב חדש?

מקום 3: ביל מארי אוהב להיות ביל מארי

עצרו הכל, דעה לא-פופולרית לפניכם: ביל מארי לא כזה משהו. כולם אוהבים לאהוב את השחקן, בייחוד אחרי ההופעה ב"אבודים בטוקיו", אבל זה לא שלא התלהבו ממנו גם לפני. האמת היא שהוא לא שחקן מדהים, והוא בעיקר נורא מעיק: מסרב להשתתף במשחק הסלבריטאות, אבל ממש אוהב להיות מפורסם. אז הוא מתנהג כמו אידיוט בשדה התעופה, וגונב לאנשים תמימים את הצ'יפס שלהם. מותר לו, הוא ביל מארי. זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה עניין גדול במרחב הציבורי מהיותו ביל מארי, וזה מתחיל לעייף. די, לך הביתה. אה, וגם "מכסחות השדים" היה יותר טוב מהמקור.

מקום 2: ילדים, אל תנסו את זה בבית

מי שעוד נזקק לטיפול רפואי על סט הצילומים היה ג'ונה היל, שכל הקוקאין המזויף שהסניף ב"הזאב מוול סטריט" גרם לו לדלקת בסימפונות. האבקה בה השתמשו על הסט היתה כולה ויטמינים, כך סיפר השבוע, אך הסנפה יום-יומית שלחה אותו לבית החולים והובילה אפילו לאשפוז. "היה לי ויטמין D כמו שלא היה לי בחיים", אמר, "אבל להכניס לגוף כל כך הרבה מזה עשה אותי בסוף חולה". הדבר היחידי שאמור לעבור בתעלות האף שלנו הוא אוויר. בבקשה, אל תשימו שם שום דבר אחר. אפילו אם אתם ג'ונה היל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלה לו לראש. גונה היל עם לאונרדו דיקפריו ב"הזאב מוול סטריט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: התקף החרדה שהאח הגדול הסתיר

קשה להיות הפקת "האח הגדול". בשנה שעברה חטפו מפיקי עונת ה-VIP בבריטניה לאחר ששידרו קטע בו בישר האח הגדול לאנג'י בואי על מותו של בעלה לשעבר. עכשיו הם בסערה דומה, והפעם על קטע שלא שידרו. אייקון האייטיז סמנתה פוקס נמצאת בימים אלו בבית האח הגדול הבריטי, שם חוותה, על פי דיווחים בממלכה, התקף חרדה שהצריך טיפול רפואי. שום דבר מזה לא הגיע לעיניהם של הצופים, בצעד שלכאורה נועד להגן על פוקס. אלא שאנחנו ראינו "UnREAL" ויודעים שההפקה תמיד מנצחת וההסתרה הזו פועלת בעיקר לטובתה. המדור מבקש לשלוח איחולי החלה לסמנתה. זה בטוח לא היה גרוע יותר מהפעם בה היא הופיעה בפסטיבל המחולות בכרמיאל.

סמנתה פוקס. GettyImages
סמתנה פוקס נכנסת לבית "האח הגדול"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully