וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם קובי אפללו

28.8.2016 / 0:31

בימים אלה נמצא קובי אפללו בעיצומו של סיבוב הופעות ברחבי הארץ, עם מיטב משיריו. ביקשנו ממנו לבחור את האלבומים שהשפיעו על סגנונו המוזיקלי יותר מכל. האזינו לבחירות

גידי גוב - "אין עוד יום"

אלבום שלמיטב זכרוני האזנתי לו בלופ, שירים מאד יפים עם מאפיינים ישראלים שסימנו את גידי גוב כאחד הטאלנטים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור בישראל. ההפקות המוזיקליות באלבום היו מאד מדוייקות ונתנו לאלבום גוון מאוד אמיתי. גידי גוב הוא מודל לחיקוי בעיניי לכל אמן ישראלי, בכל שנגע ונוגע הוא מצליח להביא את קסמו: בעולם המשחק, המוסיקה, ההנחייה, פשוט להעריך ולהעריץ אותו.

שלמה ארצי - "ירח"

האלבום הטוב ביותר של ארצי לטעמי. הוא היה הפסקול של השנים היפות ביותר בנעוריי. אני זוכר את ליל אהבה בצמח, כששלמה נתן הופעה בת שלוש שעות עם כל שירי האלבום, ושיאה בשיר הנושא. הייתי שם, בקהל, מתרגש מהצלילים, מהטקסטים, ומאחד הפרפורמרים הטובים שידעה ותדע מדינת ישראל.

"Metallica - "Master Of Puppets

בשנות נעוריי מטאליקה היתה הלהקה האהובה עליי, קולו העוצמתי של ג'יימס הטפילד, לצד התיפוף הווירטואוזי של לארס אולריך ונגינתם של קירק האמט וג'ייסון ניוסטד, נתנו לאלבום שילוב של עוצמה ורגש, מלודיות וקצב אדיר. באלבום הזה מטאליקה קפצה מדרגה והצליחה לקבץ קהלים שלא הכירו אותה לפני כן. היה משהו חופשי יותר ולא מתפשר בעיבודים של השירים והאמירות שלהם שמאוד נגע בי.

מיכה שטרית - "מסמרים ונוצות"

"נדפוק במלך נדפוק לו בראש", אני זוכר את עצמי ואת חבריי יושבים ושרים את שירי האלבום של אחד המוסיקאים המרתקים בתעשייה המוזיקה המקומית. מיכה, בקולו הכריזמטי, כמו קריין מחונן שמגיש את הטקסטים כשכוונה בכל מילה עוטפת את המסמרים והנוצות במילותיו. לא רבים האמנים הישראלים שמצליחים לשאוב אותך אל מעמקי השירים כמו שמיכה הצליח באלבום המבריק הזה.

"Zero - "7 Simple Things

אלבום הבכורה של הלהקה שאם להודות על האמת לקח לי זמן לעכל, אך בכל האזנה התקלפה בי עוד שכבה. החיבור נוצר בעיקר מקולה של זמרת שאז בקושי הכירו. קולה המהפנט ריגש אותי כל כך, לצד ההפקות המוסיקליות המדוייקות שנתנו במה לכל כלי בצורה מאוזנת להפליא. לימים אותה זמרת הפכה להיות אחת הכוכבות הגדולות בעולם. אז היא היתה סיה פרלר, היום היא מוכרת לעולם כסיה הענקית.

הופעות קרובות של קובי אפללו

3 בספטמבר בזאפה תל אביב
10 בספטמבר בזאפה חיפה
17 בספטמבר בגריי יהוד
24 בספטמבר בברל'ה להבות חביבה
5 באוקטובר בזאפה ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully