וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייג'ור לייזר מציגים: לא רק הופעה - מסיבה המונית ופורקן

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מותג XL

29.8.2016 / 6:49

גם מחוץ לאולפן ההפקות מייג'ור לייזר הם חיות במה. ההופעות שלהם הופכות למסיבות ענק. אספנו בשבילכם טעימות מהחומרים המשובחים שלהם

הרבה לפני גרסאות האולפן המלוטשות והפופיות, מייג'ור לייזר הם חיות במה שמצליחות להפוך כל הופעת לייב למסיבה המונית. וכשאנחנו אומרים "המונית", אנחנו מתכוונים לעשרות ומאות אלפי אנשים שמתכנסים לכמה שעות של פורקן אנרגיות ושמחה טהורה. ב-13 בספטמבר דיפלו וחבריו יגיעו לפארק לייב ראשון לציון, ויעשו בדיוק את זה לקהל הישראלי, כשהם מארחים את אווה סימונס, אליה יצטרפו תשעה הרכבים מקומיים: אליעד נחום, אביאור מלסה, פלד, אורטגה, איזי, אקסום, BrainDead, סולג'יי, עדי אולמנסקי, עידו B וצוקי. הפסטיבל מתקיים בחסות המותג XLIVE ובהפקת בלוסטון גרופ.

הנה קצת טיזינג לקראת המופע, בצורת כמה ממופעי הלייב הכי שווים של מייג'ור לייזר אי פעם:

2013, "Get Free", גלסטונברי

"כשאני אומר מייגור – אתם אומרים לייזר". פסטיבל גלסטונברי הענק, דרום מערב אנגליה, הגיע לאחד הפיקים שלו בצעקה של מאות אלפי אנשים. עכשיו, עצמו את העיניים – ודמיינו את זה קורה בפארק לייב ראשון לציון, אינטימי יותר אך צפוף לא פחות. המלצה חמה: התקרבו כמה שיותר לקדמת הבמה, מזגו לעצמכם משקה אנרגיה תוסס ותצעקו את השם, פשוט תצעקו.

2015, "Lean On", פורטוגל

תשכחו מתקלוטים שגרתיים, מייג'ור לייזר עומדים על העמדה של הדיג'יי והמון (המון!) ידיים מריעות להם בזמן ש"Lean On" מתנגן ברקע. זה קרה בפורטוגל, תחת שמש רותחת ומטרה משותפת אחת: לעשות כיף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

2013, "Bubble Butt", לונדון

לפעמים אין לנו מילים, והנה דוגמה טובה למקרה בו נגמרות המילים ומתחיל הטוורקינג. הוא מבוצע על ידי מעריצות שעמדו בשורות הראשונות ונבחרו על ידי מייג'ור לייזר לעלות על הבמה. עוד סיבה טובה לרקוד במתחם ה-VIP של XLIVE.

2013, "Jah No Partiel", לונדון

באותה הופעה לונדונית, בה האנרגיות המיניות הגיעו לשיא, דיפלו החליט להציג לראווה את גופו (זה מתחיל ב-00:20). אם תשאו תפילה רגע לפני, אולי הוא יפתיע גם בארץ הקודש. ואם " Jah No Partiel" מתנגן ברקע, כנראה שזאת לא תהיה חוויה שתישכח בזמן הקרוב (או אי פעם).

2016, "Cold Water", רומניה

השיר של מייג'ור לייזר עם ג'סטין ביבר ומו יצא לפני חודש בלבד, אבל מעריצים ברחבי העולם כבר החלו לתעד אותו מבוצע לייב. אם זה מרגיש כמו ג'סטין, נשמע כמו ג'סטין ומזיז כמו ג'סטין – סימן שאלו מייג'ור לייזר בלהיט הכי גדול של הקיץ.

2016, "Light It Up", לונדון

אצטדיון וומבלי, פסטיבל "Summertime Ball", במה מרכזית, "Light It Up" וג'יליונר לבדו. אם ככה זה כשרק שלישי מייג'ור לייזר שולט על העמדה, אז מה קורה כשכל השלושה נמצאים? אתם יודעים את התשובה.

וככה זה נראה ב-HD

ב-13 בספטמבר יגיעו מייג'ור לייזר, מהרכבי האלקטרוניקה המובילים בעולם, לפארק לייב ראשון לציון כל הכיף הזה יקרה בעזרת רפרטואר שירים שבוצעו על ידי זמרים-כוכבים ששיתפו איתם פעולה בעבר. בפסטיבל תתארח אווה סימונס, אליה יצטרפו תשעה הרכבים ישראלים: אליעד נחום, אביאור מלסה, פלד, אורטגה, איזי, אקסום, BrainDead, סולג'יי, עדי אולמנסקי, עידו B וצוקי. הפסטיבל בחסות המותג XLIVE ובהפקת בלוסטון גרופ.

2015, אווה סימונס מבצעת את "Policeman" בטלוויזיה

הזמרת ההולנדית בת ה-32, שתהיה אורחת הכבוד של מייג'ור לייזר בפארק לייב ראשון לציון, בביצוע ל"Policeman" - הלהיט ששלא ספק יהיה חלק מהליינאפ המיועד לישראל. כשמוהיקן ופופ נפגשים זה נראה בדיוק ככה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully