וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 110: הפפראצי שהביך את אדל

1.9.2016 / 0:00

אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי מספקים עוד סיבה לכך שהם הזוג הכי חמוד בהוליווד, דולי פרטון חושפת את סודות כלי הנגינה הייחודי שלה, כוכב "Stranger Things" מחפש מעריצים לעשות איתם סלפי ותמונת השיימינג של האדל. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: הזוג הכי חמוד בהוליווד נהיה אפילו חמוד יותר

הזוג הכי חמוד בהוליווד, אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי, מצליחים איכשהו להיות יותר ויותר חמודים. השבוע חשף קרסינסקי בריאיון כי הסרט האהוב עליו הוא "השטן לובשת פראדה", עובדה שהפכה קצת מוזרה כשהחל לצאת עם אחת מכוכבותיו. בשנה הראשונה למערכת היחסים שלהם בלאנט אף תפסה אותו צופה בסרט, אך רק בשלב מאוחר יותר הוא התוודה בפניה שראה אותו כבר כמה פעמים. 75 פעמים, ליתר דיוק. אחרי זה הם כבר צפו בו ביחד, סיטואציה שרבים היו שמחים להיות בה גרגר פופקורן על הרצפה. השניים האלו משאירים אבק לג'ים ופאם.

אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי. GettyImages
חמודים כל כך. אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי/GettyImages

מקום 4: גם ציפורניים הן כלי נגינה

יש כאלו שכוססים אותן, כאלו שנלחמות בלק המתקלף, ויש את דולי פרטון, שכתבה את הלהיט הגדול שלה כשניגנה על ציפורניה. בראיון לתכנית בוקר בבריטניה סיפרה הזמרת שכשנוחתת עליה ההשראה ואין בסביבה גיטרה, היא מנגנת על הציפורניים שלה. פרטון הפכה את ציפורניה לכלי נגינה של ממש, היא מקפידה על בנייתן וציפוין ממש כאילו היו גיטרה או כל כלי נגינה אחר. למעשה, אפילו את הלהיט "תשע עד חמש" כתבה בצורה הזו ממש. בקרוב במכוני הקוסמטיקה הקרובים לביתכם: שיעורי מוזיקה.

מקום 3: הסלב שמבקש להצטלם עם המעריצים

דרמת האימה "Stranger Things" היא אחת הסדרות הכיפיות של הקיץ, עם מחוות נוסטלגיות לסרטים מהאייטיז וקאסט של ילדים חמודים ובלתי נשכחים. המוצלח שבהם היה גייטן מטרצו, שגילם את דסטין מלא התקווה. מטרצו נהנה מתשומת הלב שמורעפת עליו והחליט לשתף פעולה עם המעריצים רעבי הסלפי, ובמקום שהם יצטלמו איתו, הוא מבקש להטולם איתם. "הם חשובים לי באותה מידה שאני חשוב להם", הסביר בחשבון האינסטגרם שלו, לשם הוא מעלה את התמונות. את המעריצים זה בוודאי מלהיב, וגם מרגיש קצת כמו ה-""Upside Down של עולם הסלבריטאות.

מקום 2: האימפריה מכה שנית

צילומי העונה השנייה של "אימפריה" הסתיימו כבר מזמן, אך יש כאלו שעדיין מרגישים את השפעתם. השבוע דיווחו בתקשורת האמריקאית על תביעה נגד רשת פוקס, שהוגשה בידי נערים במוסד לעבריינים צעירים. הסיבה: במשך שבועיים נאלצו הנערים להישאר בתאיהם, מאחר ובמוסד נערכו צילומים לסדרה. כתוצאה מכך נפגעה מערכת השעות שלהם ונמנעה מהם, לטענתם, זכותם לחינוך. כשאני הייתי ילדה היינו קופצים מאושר אם הלימודים היו מתבטלים לטובת סדרת טלוויזיה, אבל הנוער של היום? רק חינוך בראש שלהם.

מקום 1: מתגלגלת במטבל

זה היה שבוע מוצלח עבור מקדונלדס בסך הכל. קניה ווסט כתב עליהם שיר ואדל קפצה לביקור לילי. נחשו מי מהשניים הפך לבדיחה? נכון, האישה השמנה. אדל, ששיתפה את מעריציה בניסיונות שלה לאמץ תפריט בריא יותר, ספגה אש מהצהובונים לאחר שהעזה לסתור את דבריה והלכה לדפוק ביג מק באמצע הלילה. זה קרה לכולנו, ולא כי אנחנו צבועים, כי אנחנו אנושיים. וגם אדל. נקווה שהיא המשיכה לשים פס על העולם וגם קינחה בגלידה פיצוץ.

אדל. GettyImages
פשוט שייק איט אוף, אדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully