וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הילדים של "Stranger Things" כובשים את ג'ימי פאלון

1.9.2016 / 13:00

כוכבי סדרת הלהיט של רשת נטפליקס התארחו בתוכנית הלילה, חשפו סודות, גוללו סיפורים מאחורי הקלעים וגם ניסו להבין מה קרה לבארב. לייב בלוגינג תרבותי

18:10: שני סרטים ישראלים באחד הפסטיבלים החשובים בעולם

עונת הפסטיבלים בעיצומה ומחר ייפתח אחד האירועים הקולנועיים החשובים והסלקטיבים בצפון אמריקה – פסטיבל טלוריד שבקולורדו. בהתאם למנהגיו המסורתיים המוזרים למדי, הוא הכריז על הרפטואר המלא שלו רק היום, והתברר כי התפריט המצומצם שלו כולל גם שני סרטים של יוצרים ישראלים: "נורמן" של יוסף סידר ("הערת שוליים") ו"לעבור את הקיר" של רמה בורשטיין ("למלא את החלל").

אלה יוקרנו בטלוריד בצד כמה מן הסרטים המדוברים של השנה, בארצות הברית ובעולם. למשל "לה לה לנד" שזה עתה פתח את פסטיבל ונציה והתקבל בתשואות; "טוני ארדמן", הלהיט הגדול של פסטיבל קאן האחרון ורבים אחרים.

"לעבור את הקיר": הטריילר

12:55 - ג'יימס קורדן וקווין בייקון "משיקים בושם"

לא ברור איך לא חשבו על זה קודם, אבל הדבר הטבעי ביותר בעולם הוא שקווין בייקון יהיה הפרזנטור של בושם בניחוח בייקון. מזל שג'יימס קורדן כאן כדי לחשוב על שטויות כאלה, ואז לחבור אל בייקון בפרודיה מושלמת על הסגנן ההזוי של פרסומות בושם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

12:53 - נשיקות זה מגעיל

סוגרים את ספיישל "Stranger Things" הם הריאיון של ארבעת הכוכבים, שבו סיפרו על החוויות בסדרה אבל בעיקר על סצנת הנשיקה בין מייק לאילבן, זו שבראון חשבה שהיתה מגעילה אבל וולפהרד דווקא לא התלונן.

12:49 - של מי הספריי חוטים הזה בגלל?

החגיגה של כוכבי "Stranger Things" נמשכה עם משחק חדש בכיכובו של פאלון, כשהחמישה יושבים לשולחן ומקריאים עובדות לא ידועות על אחד מהנוכחים. כל אחד מהם צויד בספריי חוטים והתבקש לרסס את האיש שאליו "חשד" שהעובדה קשורה. מהר מאוד זה הפך לפסטיבל "רסס את המנחה". זה מספיק חמוד גם כך, אבל תישארו עד הסוף כדי לראות את מילי בראון מוכיחה למה היא מלכה אמיתית.

12:30 - אז מה באמת קרה לבארב?

פין וולפהרד (מייק), מילי בראון (אילבן), גייטן מטראצו (דאסטין) וקיילב מקלאפלין (לוקאס), הכוכבים החמודים עד אין קץ של "Stranger Things" המצליחה מבית נטפליקס, הגיעו להתארח בתוכנית של ג'ימי פאלון שהקדישה להם ספיישל מיוחד.

באחד הקטעים השתלב פאלון עצמו באווירת הסדרה, כשלפתע הגיחה מאחור "בארב", ודרשה הסברים מדוע נותרה מאחור.

  • עוד באותו נושא:
  • stranger things

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully