וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה להיות סמל מין? סופיה לורן מגיעה לישראל להסביר

2.9.2016 / 7:00

כשמאחוריה ששה עשורי משחק ושני אוסקרים, אגדת הקולנוע האיטלקית בת ה-81 תגיע להיכל התרבות בת"א לערב שבו תחשוף סיפורים מחייה הנוצצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי מבול ההופעות של הקיץ, נראה כי גם בסתיו הישראלי לא ישעמם. השחקנית האיטלקייה סופיה לורן תגיע ארצה בחודש נובמבר למופע בהיכל התרבות בתל אביב, הנושא את השם "סיפור חיי". לורן תנהל בערב שיתקיים ב-25 בנובמבר 2016 מעין ריאיון חי אל מול קהל הצופים, בו תחשוף מעט מקורות חייה העשירים והנוצצים.

לורן בת ה-81 תספר על הבמה לעיתונאי ביל האריס על קריירת המשחק שהיא מתחזקת במשך יותר מששה עשורים, ועל החיים בצל האייקון הקולנועי וסמל המין שעמו היא מזוהה. כך היא תשתף את הקהל בסיפורים ואנקדוטות מחייה, אהבותיה וסרטיה, תוך שימוש בהומור ושילוב קטעים קולנועיים בכיכובה מתקופות שונות. לאחר מכן תשיב הכוכבת לשאלות הקהל.

לורן, אולי אייקון היופי הבולט ביותר במאה שעברה, השתתפה במרוצת השנים בשלל סרטים ושוברי קופות איטלקיים ואמריקאיים ואף שיחקה במספר סדרות. בשנת 1962 זכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט האיטלקי "לה צ'וצ'ארה" של הבמאי ויטוריו דה סיקה. בכך הפכה לשחקנית הראשונה שזוכה בפרס הנחשק על משחק בשפה זרה.

במרוצת השנים התווספו לאמתחתה של הכוכבת גם חמש זכיות בפרס גלובוס הזהב, זכייה בפרס גראמי והישגים מקצועיים נוספים. לצד כל אלה, ב-1991 הוענק ללורן אוסקר לשם כבוד על ידי האקדמיה האמריקנית על פועלה לאורך השנים.

את הבאת המופע לישראל יזם והפיק המפיק גד אורון. המכירה תחל היום (שישי) בשעה 8:00. כרטיסים החל מ-300 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully