וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מספיק לשכר הדירה: הנתונים המביכים של מתיו מקונוהיי

3.9.2016 / 15:30

"ים העצים", סרטו החדש של מתיו מקונוהיי, ספג כישלון קופתי צורב בארצות הברית: הסכום הזעום שהכניס לא מספיק אפילו לתשלום שכר דירה בניו יורק

מתיו מקונוהיי הוא אחד הכוכבים הלוהטים בהוליווד. רק לפני שנתיים קיבל אוסקר על "מועדון הלקוחות של דאלאס", ובעברו גם תפקידים בשלל שוברי קופות, מ"איך להיפטר מבחור בעשרה ימים" ועד "בין כוכבים", למשל.

אך התקופה האחרונה, אולי בשל קללת הפוסט-אוסקר הידועה והקבועה, אינה מאירה לו פנים. "מדינת ג'ונס החופשית" בכיכובו יצא הקיץ ולא זכה להצלחה, ועתה מגיעה מכה גדולה עוד יותר: "ים העצים" של גאס ואן סנט, בו הוא משחק בצד נעמי ווטס, ספג מאז צאתו בשבוע האחרון השפלה מוחצת בקופות ארצות הברית.

הדרמה הוקרנה אך ורק באולם אחד בניו יורק, ואגרה בה רק כאלפיים שבע מאות דולר בחמשת ימי הפצתה – סכום זעום, שלפי חישובי התקשורת האמריקאית, אפילו אין די בו לשלם שכר דירה באחת מדירות שני החדרים הסמוכות לבית הקולנוע.

הסיפור העגום של "ים העצים" התחיל לפני יותר משנה, בפסטיבל קאן, עת הקרנת הבכורה שלו הסתיימה במטח שריקות בוז יוצא דופן גם בסטנדרטים העוינים של האירוע בריביירה. לאחר מכן הגיעו ביקורות קטלניות, כולל בוואלה! כאן הגדרנו אותו כ"סרט מביך, המשתמש בתערובת של קיטש, ניו אייג', רוחניות פשטניות וסמליות ילדותית כדי להציג את סיפורו של גבר אמריקאי הנוסע ליפן כדי להתגבר על טרגדיה אישית". עכשיו, מתברר כי גם הקהל האמריקאי בז לדרמה הכושלת בכיכובו של השחקן המוערך.

כעת ינסה להתאושש מקונוהיי מן המבוכה הזו בעזרת הפרויקטים הבאים שלו, ובהם עיבוד ל"המגדל האפל" של סטיבן קינג וסרט האנימציה "Sing", לו הוא תורם את קולו. לא בטוח שהם יהיו בלוקבסטרים, אבל לבטח הם ירוויחו יותר מהסכום הדרוש כדי לגמור את החודש בתפוח הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully