וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רבקה בלאק, ההיא מ"פריידיי", חוזרת עם שיר וקליפ חדשים

4.9.2016 / 22:12

בשנת 2011 היא הפכה לתופעת תרבות עם הלהיט המפוקפק "Friday". כעת כשהיא בת 18 חוזרת רבקה בלאק עם שיר וקליפ חדשים ובכלל לא רעים, ומבהירה בדמעות את החשיבות של זה עבורה

רבקה בלאק. יוטיוב, צילום מסך
רבקה בלאק מודל 2016/צילום מסך, יוטיוב

בשנת 2011 הוציאה נערה חביבה בת 13 להיט תעשייתי שחובר עבורה בתור מתנת יום הולדת, תמורת 2000 דולר ששילמה אמה לחברת Ark Music Factory המתמחה במעין אלה. הקליפ של השיר הזה, "Friday" שמו, עלה ליוטיוב והפך לסנסציה שגרפה עד היום מעל 99 מיליון צפיות, ובשעתו גם לא מעט הורדות באייטונז. השיר הפך לתופעת תרבות שזכתה להמוני פארודיות ומחוות, חלקן צחקו על יכולת השירה המפוקפקת של בלאק, שלמרות הכל הפכה גם היא לזמן מה לכוכבת מבוקשת, שבין היתר השתתפה בקליפ של קייטי פרי ל-"Last Friday Night".

כעת, חמש שנים אחרי כל המהומה, מגיעה בלאק בת ה-18 עם קליפ ושיר חדשים, ומביעה את החשיבות שלהם עבורה, אחרי כל מה שחוותה בעבר. "העברתי כל כך הרבה זמן בעבודה על זה ובניסיון להפוך את זה למדהים ככל הניתן", היא מסבירה את ההיעדרות הארוכה ואז דומעת בהתרגשות. "חלק ממני רצה לעשות את זה כדי להגיד, 'הא! זה מושלם, כן, אני מסוגלת לשיר, אתם לא יכולים להגיד עכשיו כלום, ורציתי להוכיח שכולם טועים".

והיא צודקת, זה נשמע ממש לא רע. צפו והאזינו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • רבקה בלאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully