וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאולפן השקוף: 5 דברים שלא ידעתם על עדן בן זקן

5.9.2016 / 13:30

מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל כרטיסים להופעתה של מלכת הלהיטים, עדן בן זקן, ביום חמישי הקרוב באולפן השקוף של וואלה! NEWS

עדן בן זקן. עידו שחר, מערכת וואלה! NEWS
בן זקן בהופעה/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחר

את זה שהיא היתה פיינליסטית של אקס-פקטור ובשנה שעברה קטפה את תואר זמרת השנה עם אלבום פלטינה, כולם יודעים, אבל מה היא הכי אוהבת לבשל ולאכול, ממה היא סובלת כבר בילדותה ומה היא מתכננת לשנה הבאה, רק אנחנו יודעים.

לקראת הופעתה של מלכת הלהיטים, עדן בן זקן, ביום חמישי הקרוב באולפן השקוף של וואלה! NEWS, קבלו חמישה דברים שלא ידעתם עליה וכדאי לכם לזכור לפעם הבאה שתאזינו לאחד משיריה.

1. המלכה שפרצה בין רגע

הקליפ המוביל של אלבומה המצליח, מלכת השושנים, נחשב לאחד הקליפים הישראליים הכי נצפים ביוטיוב עם יותר מ- 20 מיליון צפיות, לפי שעה. אם נראה לכם שהשיר הזה נחת היישר ללב הקונצנזוס המוזיקלי אתם לא טועים. בן זקן האמינה בשיר מהרגע הראשון ומיד כשנוגן לראשונה הצליח לפרוץ את גבולות הספקנות.

2. נא לא להפריע

בן זקן היא ילידת 1994 ונראה שגילה הצעיר לא מפריע לנצל כל רגע בחיים, אבל מסתבר שלא מעט שעות מחייה מוקדשים לשינה. מען האמת, מדובר בפריקית של שינה שחייבת לפחות 10 שעות במיטה כדי להמשיך לתפקד באופן מושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. אהרוני מאחוריך

מלבד שינה, עדן מכורה גם לבישול (איפה היא מוצאת זמן?) וללמידה של מתכונים חדשים. על הגריל שלה עולה כמעט הכל: דגים, בשרים, תפוחי אדמה מבושלים והספצייליטה שלה הוא סלט מטבוחה. ומה היא הכי אוהבת לאכול, יותר מכל דבר? ובכן, תחזיקו חזק כי לא מדובר בתבשיל מקורי במיוחד זולת שניצל פריך ופירה.

4. להקשיב ואז לדבר

קולה הקטיפתי צולח כבר בבית הראשון ונראה שהיא יכולה לשיר גם מתוך שינה אבל ליקוי קשב שמלווה אותה כבר מילדותה מאלץ אותה להתרכז רק בדבר אחד בכל פעם. בקיצור, אל תשאלו אותה מתי היא תשיר את מלכת השושנים כשהיא עושה באלאנס לפני ההופעה.

5. בעוד שנה תגיעי לירח

אלבומה הראשון שיצא ב-2015 וזכה למעמד של "פלטינה" לאחר שמכר מעל 15 אלף עותקים הוא רק ההתחלה. בימים אלה עובדת עדן על תקליט נוסף שעתיד לצאת בדיוק בעוד שנה ויהיה פרי עטה ולחניה בלבד. שיהיה בהצלחה.

רוצים כרטיסים להופעה של עדן בן זקן באולפן השקוף?

וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully