וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל עומס על מיתרי הקול: ביונסה דחתה הופעה בניו ג'רזי בהמלצת הרופא

6.9.2016 / 11:25

מלכת הפופ נאלצה לדחות הופעה שתוכננה למחר בניו ג'רזי, בשל "צורך חמור במנוחה לקול", כפי שקבע רופאה. אחרי הסופ"ש הסוער שבו חגגה 35, פלא שהיא צריכה לנוח?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורה לטובים ביותר. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שאכזבה את הישראלים כשהתברר שלא תגיע להופיע בישראל, ביונסה עושה את זה עכשיו גם לתושבי ניו ג'רזי. הזמרת נאלצה לדחות את הופעתה במדינה באיצטדיון "MetLife" שנקבעה למחר (רביעי), וזאת במסגרת סיבוב ההופעות "Formation", לאחר שרופאה הורה כי "מיתרי הקול שלה זקוקים באופן חמור למנוחה".

בהודעה רשמית שפרסם האצטדיון נמסר לקהל כי הכרטיסים שנרכשו יכובדו במועד החדש שנקבע להופעה - ה-7 באוקטובר. כמו כן, לרוכשי הכרטיסים תינתן האפשרות לקבל את כספם בחזרה החל ממחר.

צ'אנס דה ראפר שר יום הולדת שמח לביונסה

את הקביעה כי לזמרת דרושה מנוחה ניתן בהחלט להבין לאור סוף השבוע הסוער והפוליטי שעברה. ביונסה חגגה בסוף השבוע האחרון את יום הולדת 35, ופתחה את החגיגות בערב בנות בוושינגטון די.סי, במחיצת הגברת הראשונה של ארצות הברית מישל אובמה ובנותיה מליה וסשה.

משם המשיכה אל פסטיבל המוזיקה השנתי שעורך בן זוגה הראפר ג'יי-זי, "Made In America", בפילדפיה. שם, לצד הברכות שקיבלה על הבמה מצ'אנס דה ראפר וכריס מרטין, גם פגשה את ביל קלינטון, נשיא ארצות הברית לשעבר שהגיע לפסטיבל על מנת לגייס מצביעים עבור רעייתו הילארי. השניים צולמו משוחחים על ידי צלם המפלגה הדמוקרטית, שכמובן דאג להפיץ את התמונה. ביונסה, אחרי סוף שבוע כזה ברור שצריכים מנוחה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ביונסה עם ביל קלינטון

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully