וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2017: קייב תארח את התחרות

9.9.2016 / 17:36

לאחר שבועות ארוכים של מתח וקרבות מתוקשרים בין שלוש ערים באוקראינה, הודיע איגוד השידור האירופאי כי קייב תארח את תחרות המוזיקה הגדולה בעולם

צילום מסך

(בסרטון: טעימה מאירוויזיון 2016)

seperator

אפשר להתחיל לארוז את המזוודות: אירוויזיון 2017 מצא בית - קייב, כך הודיע היום (שישי) איגוד השידור האירופי. עיר הבירה של אוקראינה זכתה באירוח לאחר שגברה על הערים אודסה ודניפרו. זוהי הפעם השנייה שבה קייב תארח את תחרות הזמר הגדולה בעולם לאחר שעשתה זאת גם בשנת 2005. במרוצת השבועות האחרונים הפך הקרב בין שלוש הערים למתוקשר ובשלב מסוים ביקש ראש עיריית דניפרו מהוועדה המארגנת להחליט בנוגע לזהות הזוכה מאחר וההתלבטות בין הערים נמשכה זמן רב ואף איים בפרישה מהמירוץ.

לאחר שנודע כי קייב נבחרה כעיר המארחת, תקף ראש עיריית דניפרו את ההחלטה בעמוד הפייסבוק שלו. לדבריו, הליך בחירת העיר המארחת הוא פארסה ומלכתחילה היה ברור שהגורמים האחראיים כיוונו לבחירה בערים הגדולות. בזמן הליך הבחירה, הודיע ראש עיריית דניפרו כי הוא מתכוון להשקיע כחצי מיליארד הרביניה (כ-70 מיליון ש"ח) בהקמת תשתיות לתחרות. רגשותיו של ראש העיר התלהטו לאחר שבסוף אוגוסט נחשף ככל הנראה בטעות שדניפרו סיימה במקום השלישי במכרז ושהמאבק הוא בין אודסה וקייב.

כזכור, באירוויזיון 2016 זכתה הזמרת ג'מאלה עם שירה "1944". אירוויזיון 2017 ייערך ב-9, 11 ו-13 במאי 2017.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הסטטוס התוקפני של ראש עיריית דניפרו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully