וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי לאים שיש: "הרווק" גרסת הגייז משעממת את הוודג'

11.9.2016 / 6:38

תוכנית ההיכרויות הגאה הראשונה בהיסטוריה, "Finding Prince Charming", מוכיחה מה שכל הומו יודע: גם גאים יכולים להיות משעממים. רק קצת סקס בהמשך העונה יציל את המצב

מגישה: מיכל רשף

גייז, לעתים קרובות, מצטיירים בעיני הסביבה כקריקטורות וכאנשים שנוהגים לתחוב כל מיני דברים לכל מיני מקומות מוזרים. אין מה לעשות, אנשים רבים עדיין לא מאמינים שהומואים הם אנשים רגילים. וכאנשים רגילים, חלקם גם משעממים ואפילו משעממים מאוד. בדיוק את הדבר הזה "Finding Prince Charming" (למצוא את נסיך החלומות) רוצה לשנות. סתם, היא רוצה לעשות משהו אחר לגמרי, אבל לא מצליחה.

תוכנית ההכרויות החדשה של ערוץ לוגו, ערוץ שבעבר כיוון את תכניו לאוכלוסיה הגאה, היא תוכנית ההכרויות הגאה הראשונה בהיסטוריה. 13 גברים גאים (ומשעממים. אדושם, כמה הם משעממים) מתגוררים באחוזה קסומה ונאבקים על לבו ועל קוביות הבטן של מחזר גאה. כמו "הרווק" אבל עם טוויסט צבעוני ומרגש. על פניו, באמת הגיע הזמן לתוכנית הכרויות גאה. תוכניות ריאליטי-טראש כמו "Boy Meets Boy" ו-"Playing It Straight" נגעו בנושא אולם אף תוכנית לא חצתה את קו הגבול הדמיוני. "Finding Prince Charming" עושה זאת ומפיקיה עלולים להצטער על כך, שכן חברי הקהילה, שלמרות הכל נאבקת על ייצוגה ומעמדה, לא בדיוק ידועים בסלחנותם כלפי תכנים גאים שלא עומדים בסטנדרטים הגבוהים עד בלתי אפשריים שהם מציבים (ושלום ל-"Looking" המנוחה): מחד הם רוצים להשתלב, ומנגד לא יכולים להיות כמו כולם. כישלון ידוע מראש.

מה קורה אם שני מתמודדים חושבים שהרווק הוא לא להיט אבל ביניהם יש כימיה והם מתאהבים? זה אף פעם לא קרה ב"הרווק". כאן, לצלילי מוזיקת מועדונים רועשת, כולם נמשכים לכולם

את "Finding Prince Charming" מנחה לאנס באס, חבר אנ'סינק לשעבר ובעל גאה ומאושר בהווה. לכאורה, המודל המושלם עבור משתתפי התוכנית. הרווק המיועד, רוברט ספולבדה ג'וניור אף אומר לו זאת בפרק הראשון: הוא רוצה להיות כמוהו. הרי ידוע שאין דבר שכל ההומואים רוצים יותר מלהיות כמו אנשים אחרים, לתחזק מערכת יחסים מונוגמית, לגדל ילדים בפתח תקווה ולריב בג'ימבורי עם הומואים אחרים. באס, בתגובה, מקשה על הרווק ושואל: "מישהו עלול להיכנס ולחשוב שהוא במחנה קיץ ורק ירצה להזדיין. מה תעשה?". הו לא! סקס! בין שני אנשים מבוגרים! בהסכמה! הרווק לא נכנע ללחץ ומודיע לבאס שהוא לא שם בשביל זה. קצת אירוני בהתחשב בכך שעד לפני כמה שנים ספולבדה ג'וניור היה נער ליווי שעברו הוסתר על ידי הפקת התוכנית.

כל כך הרבה שאלות צפות במהלך הצפייה ב-"Finding Prince Charming". נניח, מה קורה אם שני מתמודדים חושבים שהרווק הוא לא להיט אבל ביניהם יש כימיה והם מתאהבים? זה אף פעם לא קרה ב"הרווק". כאן, לצלילי מוזיקת מועדונים רועשת, כולם נמשכים לכולם. אבל אפשר להירגע. בפרק הראשון לפחות, רוק ונוזלי גוף אחרים לא מוחלפים בין המתמודדים. לפי הטריילר, זה יקרה בהמשך העונה. בינתיים, כולם מתנהגים בדיוק כמו מתמודדות העונות הראשונות של "הרווק": שמרנים ושומרים. נגיעה כמובן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומרים נגיעה. מתמודדי "Finding Prince Charming"/מערכת וואלה!, צילום מסך
הצופה ההטרוסקסואל מקבל תוכנית הכרויות מוזרה והצופה הגאה מקבל תוכנית הכרויות שנראית כמו מדע בדיוני. כי בואו נודה בזה, כמה זמן 14 גייז חטובים שלכודים במתחם קטן אחד עם בריכה ואלכוהול חופשי יכולים לשמור נגיעה?

הפוטנציאל להצלחה ולדיון ציבורי הוא גדול אבל "Finding Prince Charming" מפספסת אותו לחלוטין, שכן פרט לרגעי קסם קטנים ומדהימים (אחד המתמודדים אומר למשל על הרווק שהוא "פוטושופ מהלך", מתמודד אחר מספר על עצמו שהוא "גמיש" ומתמודד נוסף פולט כמובן את משפט הקאלט של ז'אנר הריאליטי - "לא הגעתי לכאן כדי לפגוש חברים"), היא מזגזגת שוב ושוב בין התרבות הגאה ובין התרבות ההטרוסקסואלית ולא מצליחה למצוא קרקע יציבה.

כך למשל, בתחילת התוכנית המתמודדים פוגשים את הרווק כשהוא מעמיד פנים שהוא מתמודד רגיל כמוהם. התוכנית מציגה זאת כדרך שבה הרווק יוכל להכיר טוב יותר את המתמודדים, אולם כל הומו שתפעל חשבון באתר הכרויות נתקל במושאי אהבה פוטנציאלים שמסתירים פרטים אישיים על עצמם מחשש שיוצאו מהארון בכוח. פרט להרמת גבה מעוצבת אחת, התרמית של הרווק עוברת בשלום. המתמודדים רגילים להטעיות ולשקרים קטנים בתחילת מערכות יחסים. לא בטוח כיצד דבר כזה היה עובר בקרב קאסט של מתמודדות כשהיו מגלות שהרווק שעליו הן נאבקות מסתיר מהן פרט משמעותי. הגייז, לעומת זאת, רגילים לפסוע בדרך העקלקלה הזו.

הזגזוג הזה הוא הדבר שפוגם יותר מכל ב-"Finding Prince Charming". אחרי שהסיפוק המציצני הראשוני שוכך, הצופה ההטרוסקסואל מקבל תוכנית הכרויות מוזרה, שנראה שמרבית משתתפיה אנמיים וחיוורים. מנגד, הצופה הגאה מקבל תוכנית הכרויות שנראית כמו מדע בדיוני. כי באמת, בואו נודה בזה, כמה זמן 14 גייז חטובים שלכודים במתחם קטן אחד עם בריכה ואלכוהול חופשי יכולים לשמור נגיעה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully