וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד החתונה זה יעבור: "יום בחיי" עם סטטיק ובן אל היתה מזויפת ובדיונית

13.9.2016 / 0:00

רצה הגורל ו"יום בחיי" עם סטטיק ובן אל תבורי צולמה בדיוק ביום שבו שודרה כתבה שהוציאה את כל הלכלוך ממשפחתו של האחרון. אז איך זה שלדרמה אין זכר לתוכנית שמתיימרת לתעד את חיי הצמד המצליח בארץ?

יח"צ - חד פעמי

סטטיק ובן אל נוסעים בדרכים. לא בכביש החוף אלא בדרכים אחרות, עקלקלות. מאחוריהם יושב "חבר יקר ואח ורע" – עלם חמודות בשם דור גל. אותו גל הוא גם התקליטן של השניים ולכן רק טבעי שילווה אותם במסעותיהם ברחבי הארץ שמתועדים עבור "יום בחיי", הדוקו-ריאליטי של HOT בידור ישראלי ששב לעונה שמינית. במבט ראשון, ניתן לחשוב שמסקרן לראות כיצד נראה יום בחיי שניים מכוכבי הפופ הגדולים של ישראל. אולם, במחשבה נוספת, יומו של התקליטן נראה מעניין יותר. לאורך כל היום יושב דור גל מאחורי סטטיק ובן אל ומשחק במכשירו הסלולרי. בין אם במכונית, באולפן ההקלטות או בחדר החזרות – דור גל יושב ומשחק בטלפון. מה הוא עושה? האם הוא שולח כבשה לחבר בפייסבוק? עובר עוד שלב בקנדי קראש? בודק מה קורה בטינדר? לא נדע לעולם.

במקום זאת, טליה ענבר ואייל בש, שעומדים מאחורי הפרק הראשון בעונה החדשה של "יום בחיי", מציעים לנו הצצה ליקום דמיוני בהחלט. אין ספק שחלקים מיומם של סטטיק ובן אל, כמו עבודת כוריאוגרפיה והקלטות באולפן, אכן התרחשו כפי ששודרו על המסך. עם זאת, חלקים אחרים, חשובים יותר, נעדרים ומדובר בפספוס די גדול וכמעט בלתי נסלח. אנשי "יום בחיי" הצטרפו לשניים ב-6 ביולי 2016. ומה קרה באותו היום? ובכן, משהו קטן. אולי שמעתם עליו. באותו היום התפוצצה בגדול פרשת שימי תבורי ויהודית באומן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים כפי שסיפרו לעצמם. ולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיקה זריזה ברשת העלתה כי בזמן שסטטיק ובן אל היו בדרכם להופעות בנשר וביקנעם, שודרה בערוץ 2 התוכנית "אנשים" שבמסגרתה נחשפו, בין היתר, שיחות הטלפון שבהן ילדיו של תבורי (וביניהם גם בן אל) צעקו על אביהם ועל זוגתו. צופי ערוץ 2 חזו בבן אל צורח, "אתה הפכת אותי ליתום", אבל המצלמה של "יום בחיי" לא תיעדה את מבול שיחות הטלפון והמסרונים שלבטח קיבל בעקבות שידור התוכנית בערוץ 2. או שאולי, סביר יותר להניח, תיעדה והחומרים נותרו על רצפת חדר העריכה. אחד הימים הכי סוערים בחייו של בן אל תבורי היה די רגוע אליבא ד"יום בחיי".

ובכלל, מדורי הרכילות מלאים בדיווחים על מריבות בין שני הכוכבים. ב"יום בחיי" השניים יותר צמודים ומאוהבים מזוג חתלתולים ביום חורף קר בכרמיאל. תאמרו בוודאי, הנה ההוכחה הכי טובה שמדורי הרכילות משקרים. עובדה, מול המצלמות לא קרה כלום. מצד שני, אלה אותן מצלמות שהעלימו את מה שקרה בעקבות שידור "אנשים" בעקבות השאיפה לעבד את המציאות ולפלטר אותה למוצר בדיוני ממותק. דבר אחד רע כן שרד את סשן הפוטושופ: הופעתם של השניים בנשר סבלה מבעיות טכניות ובשלב מסוים, המיקרופון במצלמה קולט את בן אל מסנן לסטטיק, שלא מרוצה בכלל מהבעיות הטכניות: "ממתי היה אכפת לך על הסאונד?". כך, במחי משפט אחד, שרק אלוהים יודע למה נשאר בתוכנית שנדמה שמטרתה היא לקדם את העולם המושלם והסופר-חיובי של סטטיק ובן אל, נחשף טפח מהאמת לגבי שני כוכבים בישראל שיצירתם נקטלת לעתים על ידי מבקרי המוזיקה.

אגב, רצה הגורל ובמקביל לשידור "יום בחיי", התחתנו שימי תבורי ויהודית באומן. היה מסקרן לראות כיצד נראה אותו ערב דרך עיניו של בן אל. כלומר, דרך מצלמות של תוכנית שהיא לא "יום בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully