וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תוכנית חדשה לאלירז שדה בערוץ 20

12.9.2016 / 12:10

שדה יגיש תוכנית בשם "ח"י ברשת", שתעסוק בסיפורים חמים בתחומי יהדות וציונות ברשתות החברתיות, כשהוא מלווה בפאנל של עיתונאים ואושיות רשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הטוקבק שלכם עשה היום? אלירז שדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשלצדו פאנל של בלוגרים ואושיות רשת, אלירז שדה יגיש בערוץ 20 תוכנית חדשה שתעסוק בתכני יהדות ומורשת מן הרשתות החברתיות – כך נודע לוואלה! תרבות. "ח"י ברשת", שתעלה לשידור ביום ראשון הקרוב, תעסוק בסיפורים חמים בתחומי יהדות וציונות כפי שעלו בקרב הגולשים ברשת, ואף תערב את הצופים בבחירת פוסטים שעוררו אצלם עניין. הבלוגרים ואושיות הרשת ידונו ויתווכחו בשלל נושאי דת יהדות ומדינה, והתוכנית תכלול גם פינת שו"ת - שאלות ותשובות – עם רבנים ידועים. "בשעה טובה ומוצלחת נולדה תוכנית שמעבירה בצורה חדה, אקטואלית, משוחררת וישירה את מה שבאמת יהודי וח"י ברשת", מסר שדה בתגובה לפרויקט החדש.

שדה בן ה-33 הספיק למלא שורה ארוכה של תפקידי הגשה בטלוויזיה בשש השנים האחרונות שחלפו מאז זכייתו בגמר "האח הגדול" ב-2010. לצד הגשת תוכניות בערוצים 2 ו-10 בעבר, הגיש שדה בתחילת דרכו של ערוץ 20 ב-2014 את תוכנית הלייט-נייט "20 בלילה", לצד תוכניות נוספות בערוץ. שדה אף משמש כמנחה לסירוגין בתוכנית הדגל של הערוץ "הפטריוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully