וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסקנדל הצרפתי של ג'ונה היל

13.9.2016 / 10:33

ג'ונה היל מעורב בתקרית דיפלומטית שעלולה לגרום למשבר ביחסי צרפת וארצות הברית. בדיוק מה ששמעתם. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: ג'ונה היל נעלב)

seperator

14:09 - להקת אקווה מתאחדת!

אלה החדשות הכי טובות שתשמעו השבוע: "הסאן" הבריטי מדווח כי חברי להקת אקווה יתאחדו וייצאו לסיבוב הופעות מיוחד בשנה הבאה לרגל 20 שנים לצאת סינגל הבכורה הסופר-מצליח "Barbie Girl". עם זאת, בשלב זה סיבוב ההופעות ייערך בגבולות דנמרק בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

12:10 - אל תזלזלו בחתולים

כוכב ההבי מטאל פנריז נבחר למועצת עיר בנורבגיה בניגוד לרצונו. המוזיקאי, חבר ההרכב Darkthrone מזרם הבלאק מטאל הקיצוני, הסכים להצטרף ל"רשימת גיבוי" של מועמדים פוטנציאליים למועצת העיר, ובמפתיע נבחר. "התקשרו אליי ושאלו אותי אם אני רוצה להצטרף לרשימה. אמרתי כן, במחשבה שאהיה משהו כמו ה-18 ברשימה ולא באמת אצטרך לעשות משהו", אמר פנריז בריאיון לתקשורת הזרה. האמן התבדח ושיתף תמונה שלו אוחז בחתולו וביקש באופן מפורש מהקהל לא להצביע לו. כעת הוא יתבקש לעבוד כחבר מועצה בארבע השנים הקרובות. המסקנה: אף פעם אל תזלזל בכוחו האלקטורלי של חתול.

11:38 - גם בגיל 72 טוני בזיל ממשיכה לרקוד

אם השם טום בזיל לא מצלצל לכם מוכר, זה כנראה משום ששנות הנעורים שלכם לא עברו עליכם בשנות ה-80. בזיל פרצה לתודעה ב-1981 עם "!Hey Mickie", שהפך ללהיט ענק עם קליפ בכוכבה של בזיל במדי מעודדת. בתחילת שנות האלפיים חזר השיר בגדול לאופנה, כלהיט בסרט "מעודדות צמודות".

מאז, הקריירה המוזיקלית שלה לא ממש המריאה, אבל כוחה של בזיל לגמרי במותניה גם בעשור השמיני לחייה, כפי שניתן לראות בסרטון הזה. זאת גם הזדמנות מצוינת להוסיף את השיר המקורי.

11:33 - מרוץ המזוודות של ג'ימי קימל וקיילי קוקו

נסיעות הן עניין מפרך, כל כך הרבה ריצות ממקום למקום. כמובן שנושאים כאלה הופכים מהר מאוד למשחקים (ממותגי תוכן שיווקי, יש לציין) בתווכניות הלילה. ג'ימי קימל אירח הלילה את קיילי קוקו (פני, "המפץ הגדול") ואתגר אותה להתחרות בו במרוץ מזוודות לאורך שדרת הכוכבים בלוס אנג'לס. קימל התחיל בטוח מאוד, אבל אחרי הבדיקה הבטחונית המרוץ הזה קיבל תפנית מסקרנת.

10:50 - ג'ונה היל נעלב

הנה משהו שחשבנו שלא יקרה לעולם: מישהו הצליח להעליב את ג'ונה היל. והמישהו הזה הוא מישהי. אורנלה פלרי, מגישת תחזית מזג אוויר מפורסמת בצרפת, עלבה בהיל כשהתארח בתוכנית הפופולרית "לה גרנד ז'ורנל". פלרי סיפרה להיל שהוא מופיע בפנטזיה מינית שלה ביחד עם חבריו לאונרדו דיקפריו ובראד פיט. הטוויסט? בשיא ההתרגשות היל עוזב את פלרי ביחד עם חבריה. היל, באופן טבעי ואנושי, לא הצליח להסתיר את אכזבתו והחליט, לפי הדיווחים בצרפת, לבטל את כל הראיונות שהיה אמור להעניק במסגרת מסע יחסי הציבור לסרט "כלבי מלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ונה היל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully