וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור כחלון: "אני רוצה לחיות בישראל, אבל אין לי מה לעשות שם"

עשור אחרי שזכה בעונה הראשונה של "נולד לרקוד", לאור כחלון יש בטן מלאה על תעשיית הטלוויזיה בישראל. "הכל נורא קטן, כל אחד נלחם על המקום שלו - וזה מוביל אנשים לפעול ממקום של חוסר פרגון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל יורקת את הכישרונות שלה החוצה". אור כחלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור כחלון, זוכה העונה הראשונה של ריאליטי הריקודים "נולד לרקוד" ששודר בישראל בין השנים 2005-2007, מתגורר בימים אלה בלוס אנגל'ס ונושא בטן מלאה על תעשיית הטלוויזיה בישראל. בכתבה מיוחדת שחזרה אל כוכבי התוכנית, מספר אור שניסה לקדם תוכנית בכיכובו לחיפוש אחר הרקדנים הבאים, אך זכה לכתף קרה מתעשיית הטלוויזיה.

"את מה שהם עושים שם, אני עושה ברוורס", אומר כחלון, "- ואני לא מספיק חם כרגע. בואו נירגע, כן? הרי כולנו הרי יודעים מתי אני כן יהיה מספיק חם בשבילם: ברגע שאמכור את הפורמט הזה באמריקה, כמובן". בהמשך דבריו מסביר כחלון שהבעיה היא לא היעדר הכישרון המקומי. "יש כישרונות מדהימים בישראל כי המדינה הזאת גורמת לאנשים להתבגר נורא מהר ויש לנו הרבה מאוד מה להגיד במחול מבחינה רגשית - אבל ישראל יורקת את כל הכישרונות שלה החוצה ויש הרגשה של ייאוש. עכשיו הייתי חודשיים בישראל והרגשתי שהדור שלי… אני לא רוצה להגיד 'נדפק', אבל אין ברירה, כי באמת, אין לו תקווה, אין לאן להתפתח - וזה נורא מתסכל".

כחלון מתייחס גם לחוסר הפרגון הישראלי כסיבה להיעדר כשרונות. "אני רוצה לחיות בישראל, אבל אין לי מה לעשות שם - ואם הייתי רוצה ליזום משהו כדי שיהיה לי מה לעשות שם, הייתי נתקל בחוסר פרגון נוראי - ואני אומר לך את זה מניסיון. אתה יודע, תל אביב היא בגודל של רחוב בלוס אנג'לס. הכל נורא קטן, כל אחד נלחם על המקום שלו - וזה מוביל אנשים לפעול ממקום של חוסר פרגון".

הכתבה המלאה תפורסם במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully