וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל בחנות חרסינה: "רוב וצ'יינה" לא מוצלחת כמו סדרות הקרדשיאן האחרות

18.9.2016 / 0:00

הסדרה החדשה שעוסקת במערכת היחסים של רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה היא לא תוכנית הריאליטי הכי גרועה שאי פעם נוצרה אבל יחסית לאחיותיה, היא לא נוצצת. נו, בדיוק כמו רוב

"רוב וצ'יינה" משודרת בימי שישי ב- 16:00 בערוץ !E

השנה היא 2016 וחברי משפחת קרדשיאן עדיין משגרים למסך תוכניות ריאליטי שנראות בדיוק אותו הדבר. זה די מדהים בהתחשב בכך שהטלוויזיה היא מדיום שדורש התחדשות ועדיף בתדירות גבוהה. קריס ג'נר, אם השבט, פיצחה את הנוסחה ביחד עם ראיין סיקרסט לפני תשע שנים ומאז חיי בטטות הכורסה השתנו. אגדה אורבנית מספרת שלא משנה באיזה יום מדובר, לא משנה מהי השעה, תמיד אפשר לתפוס בערוץ E! פרק כלשהו מעונה כלשהי של תוכנית שקשורה למשפחת קרדשיאן. למעשה, לפני כמה שבועות צפיתי באחד הפרקים של "קלואי וקורטני עושות את מיאמי". קורטני נעלבה ממשהו שקלואי אמרה ודרשה ממנה להתנצל. נדמה לי שקלואי התנצלה ואז קורטני נעלבה ממשהו שאחת העובדות שלה בחנות אמרה ודרשה גם ממנה להתנצל. גם העובדת התנצלה ואז קורטני מצאה לה עבודה נוספת כי הזבנית החצופה מאוד רצתה להיות דוגמנית. אני לא זוכר אם תצוגת האופנה היתה מוצלחת. ואולי בכלל היה מדובר בקלואי שעשתה הכל?

בכל מקרה, ממש השבוע הגיעה למסכי ערוץ E! "רוב וצ'יינה", השיבוט החדש במותג הקרדשיאני הטלוויזיוני וזו כבר סיבה למסיבה. "רוב וצ'יינה" עולה לשידור בעיתוי מופלא: החשפנית לשעבר בלאק צ'יינה היא האויבת הגדולה של משפחת קרדשיאן (פעם היתה בסטי של קים קרדשיאן ואז רבה איתה וגם, בכל זאת, יש לה ילד מבן הזוג הנוכחי של קיילי ג'נר, אחותו החורגת של רוב קרדשיאן, עזבו, אל תנסו להבין את העץ המשפחתי הסבוך הזה) ונישואיה הקרבים לרוב מפרנסים את מדורי הרכילות בלי הפסקה. תוסיפו לזה גם היריון ואת ההסתגרות של רוב בדירתו בזמן האחרון בשל המשבר בין ארוסתו ומשפחתו ותקבלו יופי של בלגאן מצולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז הם רבו. "רוב וצ'יינה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
הגיבור הראשי, נו, הכבשה השחורה של שבט קרדשיאן, הוא אחד האנטי-גיבורים הכי עגומים שאפשר לפגוש על המסך. איזה איש מסכן

זאת אומרת, אם שוכחים שיש גרסאות יותר מוצלחות לאותה הסדרה בדיוק. "רוב וצ'יינה" סובלת משני פגמים עיקריים: הויזואליה שלה וזהות הגיבור הראשי. מבחינת הויזואליה, "רוב וצ'יינה" משתמשת מדי פעם באפקטים מיושנים שנדמה שנלקחו היישר מתוכנת המובי מייקר ומקנים לה נופך חובבני ומעט מביך. הגיבור הראשי, נו, הכבשה השחורה של שבט קרדשיאן, הוא אחד האנטי-גיבורים הכי עגומים שאפשר לפגוש על המסך. הוא חולה בסוכרת אולם לא מזריק אינסולין ולא מטפל בעצמו, הוא רב עם ארוסתו שלא מפסיקה לצרוח (ורק אלוהי הריאליטי יודע למה אף אחד לא אומר לה שכאלה התקפי צעקות בהיריון הם לא דבר בריא) ולא מצליח להתפייס איתה ובעיקר – גם בגיל 29 נדמה שלא הצליח להשתחרר מאחיזתה של אמו, קריס ג'נר, ונוהג לשוחח איתה על בסיס שעתי. איזה איש מסכן וכמה הולם שתוכנית בכיכובו לא משתווה לתוכניות בכיכוב אחיותיו.

חובבי המשפחה ותוכניותיה השונות ייהנו מ"רוב וצ'יינה", שוב, כי אין באמת הבדל בינה ובין התוכניות הקודמות וכי תמיד נחמד לראות את קריס ג'נר, אחת הנשים המניפולטיביות שאי פעם חיו, מעמידה פני מלאך. לצופים תמימים שמעולם לא נתקלו בעלילות הקרדשיאנס אמליץ לוותר על "רוב וצ'יינה" ולחפש את אחת התוכניות הקודמות. עם קצת מזל, הם ייפלו על פרק שבו קלואי נעלבת ממשהו שקורטני אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully