וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים זועמים: אדיר מילר "פגע בקדושת התפילין"

14.9.2016 / 16:27

סצנה בסדרה "צומת מילר" שבה מופיע שחקן שמגלם עבריין שמניח תפילין גרמה לצופים לטעון על פגיעה בדת. "אצל אדיר מילר אין כנראה תפילין ומצוות הוא כנראה גדל על טהרת החזיר", כתב אחד מהם

צילום מסך

לאחר שמשטרת ישראל ביטלה את הופעתו בשל בדיחה ב"צומת מילר", אדיר מילר מסתבך עם אוכלוסיה נוספת. בקטע מהסדרה "צומת מילר" שהועלה לעמוד הפייסבוק של התוכנית נראית דמותו של מילר בסדרה כשהיא משוחחת עם עבריין שמניח תפילין. גולשים שנחשפו לקטע טענו בתגובה כי לא מכובד מצד אדיר מילר להשתתף בסצנה שכוללת ניבולי פה ומרמזת על אלימות בזמן שאחד מהשחקנים מניח תפילין.

"בושה וחרפה. איפה הכבוד לתפילין? הדבר הכי קדוש לעם היהודי אני כבר לא אראה את התוכנית שלו יותר", כתב אחד הצופים בזמן שאחר הוסיף "אין סיבה לזלזל בתפילין ומחר חס וחלילה מילר עלול לקחת ספר תורה". "מתאים לאדיר מילר לזלזל ככה. הוא פרובוקטור טהור. אצלו אין כנראה תפילין ומצוות. הוא כנראה גדל על טהרת החזיר כמו הרבה פרובוקטורים בארץ וחבל", הגיב צופה נוסף.

כאמור, בחודש שעבר נודע כי הופעתו של הקומיקאי אדיר מילר בפני שוטרי מחוז ירושלים בוטלה בעקבות "צומת מילר". בפרומו לפרק בתוכנית, לעג מילר למשטרת ישראל, התייחס לסוגיית ההטרדות המיניות בגוף ורמז כי חבריה אינם חכמים. בהמשך לכך, הוחלט בארגון השוטרים (איפ"א) במחוז ירושלים לבטל את הופעתו של מילר באירוע הצדעה לשוטרי המחוז.

מקשת לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully