וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 49: פמלה אנדרסון מתפשטת בסרט חדש

15.9.2016 / 10:57

כוכבת "משמר המפרץ" משחזרת את ימי תהילתה בסרט חדש ומסתורי, "The People Garden", בו כלולה לפחות סצנת עירום אחת שלה. אנדרסון ביקשה וקיבלה את הסכמת בניה להשתתף בסרט

צילום מסך

הרבה שנים חלפו להן מאז ימי הזוהר של בגד הים האדום והחולות הלבנים של "משמר המפרץ", אבל פמלה אנדרסון היתה ונותרה אחת הנשים הנחשקות בעולם. כזאת שיכולה להפוך סרט אינדי קטן לתופעה ויראלית בזכות הופעה סקסית אחת.

אנדרסון (49) הפכה בשנים האחרונות לפעילה אקטיבית נגד תעשיית הפורנו וכאייקון של הקהילה הטבעונית. בהסכמת בניה היא עוד הספיקה להצטלם פעם אחת אחרונה למגזין פלייבוי, טרום מהפך העירום, וכעת נראה שהבנים הסכימו להאריך את ההיתר גם לסרט החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אני והמקלחת. פמלה אנדרסון מתוך "The People Garden"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"The People Garden", סרטה השני של הבמאית הקנדית נדיה ליץ, מגולל את סיפורה של צעירה חסרת שם, המכנה עצמה Sweetpea (אפון מתוק) שנוסעת ליפן כדי לאתר בן זוגה כוכב הרוק, שניתק עמה מגע, ולהיפרד ממנו. ההתחקות אחר עקבותיו מובילה אותה לתוך יער מסתורי ומלא בתופעות על טבעיות.

נכון להיום, לסרט אין עדיין מפיץ בארה"ב ובעולם, ובשלב זה רק חברה הפצה קנדית רכשה את הזכויות עליו. הבאזז שמייצר הטריילר והתמונות של אנדרסון מתוכו, עשויים לעורר עניין רב הרבה יותר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully