וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתניקס השעתה את תמיר קליסקי ותובעת אותו על 2 מיליון ש"ח

15.9.2016 / 11:29

בהודעה שפרסמה הלהקה בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה כי "בחודשים האחרונים הפנה קליסקי טענות שונות ומשונות כלפי הלהקה, מנהיג הלהקה זאב נחמה וצוות הניהול. כל הניסיונות לשם פתרון המחלוקות עמו העלו חרס"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: "גשם שלי" בביצוע אתניקס)

seperator

אתניקס תובעת את הקלידן ואחד ממייסדי הלהקה על סך שני מיליון ש"ח, כך פרסמה היום בעמוד הפייסבוק שלה.

"בחודשים האחרונים הפנה קליסקי טענות שונות ומשונות כלפי הלהקה, מנהיג הלהקה זאב נחמה וצוות הניהול", נכתב בפרסום. "כל הניסיונות שעשתה הלהקה לשם פתרון המחלוקות עמו העלו חרס. נוכח התנהלותו של קליסקי והאווירה שיצר ועם כל הצער שבדבר, השעתה אותו הלהקה מכל תפקידיו ומגישה נגדו תביעה על סך שני מיליון. הלהקה וחבריה מאחלים לתמיר הצלחה באשר ילך. הלהקה ממשיכה בפעילותה כרגיל כפי שעשתה".

המהלך הזה הוא האחרון במסגרת סכסוך שהתגלע בין חברי הלהקה, ששיאו עד כה היה תביעה שהכין קליסקי נגד הסולן זאב נחמה ומנהלי הלהקה - מיקי דה פז וחברת הליקון - בשל אי סדרים כספיים לכאורה וטענה שמנעו ממנו הכנסות בסך אלפי מאות ש"ח לאורך השנים, לטענתו. כעת הגיבה שאר הלהקה בתביעה על סך שני מיליון ש"ח, כאמור, שהוגשה הבוקר לבית המשפט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ורד רקנאטי היימן, המנהלת האישית של תמיר קליסקי, מסרה בתגובה לוואלה! תרבות: "על תמיר קליסקי עוברים ימים לא קלים והתבקשתי להגיב בשמו. חשוב להבהיר שהלהקה והסימן המסחרי 'אתניקס' שייכים בלעדית לחברת 'שולטן בע"מ' שבמניותיה מחזיקים תמיר קליסקי, אחיו היזם דרור קליסקי וזאב נחמה, בחלקים שווים. לטענת תמיר, מזה תקופה ארוכה ששותפו ללהקה זאב נחמה מסכל את זכויותיו ומפר הסכמים, בשיתוף פעולה עם מיקי דה פז מנהל חברת הייצוג 'הליקון כנען מופעים', שייצגה את הלהקה והסכם ההתקשרות בינה לבין הלהקה הופסק כדין.

לטענת תמיר, לפני מספר שנים ובמשך תקופה ארוכה זאב נחמה לחץ על תמיר ודרור קליסקי, בחוסר תום לב ומשיקולים זרים להחליף את חברת הייצוג הקודמת של הלהקה, בזו של מיקי דה פז. לטענת תמיר, ניהול קופת הכנסות הלהקה מהופעות כושל (בלשון המעטה). תמיר מקבל דו"חות חלקיים מבלי לדעת את שיעור האחוזים של האחרים מאותה קופה. כמו כן, מקופת ההופעות יוצאים כספים שלפי הסכם עם תמיר, לא צריכים להיות מנוכים ממנה. הדבר מהווה פגיעה ישירה בהכנסתו של תמיר.

יתרה מזאת, לטענת תמיר, מסתירים ממנו מידע על ההכנסות האמיתיות של מי מההופעות ובדו"ח החלקי שהוא מקבל לידיו מופיעים סכומים נמוכים מאלה שהתקבלו בפועל. כמו כן, לטענת תמיר, חברת 'הליקון כנען' במשך שנים לא מעבירה ל'שולטן' את הכספים המגיעים לה. לדברי קליסקי, כל טענותיו מבוססות על ראיות מוצקות ומהימנות. הצעד שנעשה אמש עם שיגור המכתב המזעזע לתמיר, בו הודיעו לו שהוא 'מושעה' וזאת בניגוד לכל דין, היה צפוי נוכח האיומים שהופנו לתמיר מזה תקופה ארוכה ובמטרה למנוע ממנו את הגשת תביעותיו המוצדקות והכנות לבית המשפט.

לתמיר יש עוד הרבה טענות קשות ומוצדקות נגד זאב נחמה ו/או האחרים המבוססות על ראיות מוצקות ומהימנית ולדברי תמיר, הם יוכחו אחת לאחת בבית המשפט. באשר לידיעה על התביעה שצפויה להיות מוגשת כנגד תמיר, הוא טוען שמדובר בתביעה שנועדה אך ורק כדי להמשיך להלך עליו אימים, כדי שלא יגיש את תביעותיו הכנות והמוצדקות לבית המשפט. תמיר ואני מעולם לא איימנו על מי מהם".

  • עוד באותו נושא:
  • אתניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully