וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני המופלאים: ריאיון עם דנזל וושינגטון וכריס פראט על "שבעת המופלאים"

אבנר שביט, ונציה

20.9.2016 / 6:30

לרגל צאת "שבעת המופלאים" בכיכובם, דנזל וושינגטון וכריס פראט מסבירים למה הנוער של ימינו יתעניין בעיבוד למערבון קלאסי ומעלים זכרונות מהחוויה הרוחנית שעברו בישראל

צילום מסך

ביום חמישי הקרוב יעלה לאקרנים בארץ "שבעת המופלאים" של אנטון פוקואה, עיבוד מחודש למערבון הקלאסי מ-1960, שהיה כשלעצמו גרסה אמריקאית ל"שבעת הסמוראים" של אקירה קורוסאווה. מ-1954.

כמו במקור, גם הפעם העלילה מציגה בפנינו שבעה שכירי חרב, המסייעים לעיירה להתגונן מפני בני הבליעל שזורעים בה אימה. בגרסה זו, את סטיב מקווין, צ'רלס ברונסון, יול ברינר ושאר כוכבי הקלאסיקה, מחליף צוות מגוון יותר אתנית, ובו דנזל וושינגטון הוותיק יחסית וכן כריס פראט, אחד הכוכבים העולים של השנים האחרונות, הזכור לטובה מתפקידיו ב"עולם היורה" ו"שומרי הגלקסיה", בין השאר.

לרגל צאת "שבעת המופלאים" לאקרנים, פגשנו את וושינגטון ופראט לריאיון בלעדי במסגרת פסטיבל ונציה, שהסרט הוקרן בערב הנעילה החגיגי שלו.

השניים סיפרו לנו עד כמה התייסרו לצלם את הסרט בחום של יותר מ-40 מעלות, הסבירו למה לא כדאי לעמוד בדרכו של סוס דוהר, התעקשו בפנינו שגם נערים חובבי קומיקס וגיבורי-על עדיין יכולים להתלהב מז'אנר המערבון ובעיקר העלו יכרונות מן החוויות הרוחניות שעברו בעת ביקוריהם בירושלים ובית לחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully