וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט דיימון, מרשה קלארק: הרגעים הגדולים של טקס האמי 2016

19.9.2016 / 10:04

ג'ימי קימל הנחה טקס מהודק ומצחיק שנפתח עם שורת טרמפים כדי להגיע אל האולם - בכללם היתקלות בנשיאה ג'וליה לואי-דרייפוס וקארפול קריוקי משמח עם ג'יימס קורדן - מונולוג מוצלח, עימות עם מאט דיימון ועוד

רויטרס, עריכה אוהד פיטר

אמי 2016: "משחקי הכס" שברה שיאי זכייה בלילה מלא בהפתעות


כמו תמיד, הקארפול קריוקי הוא הדבר הכי משמח בעולם.

"אם אין לכם דרקון מעופף או מכונית ברונקו לבנה בתוכנית שלכם - לכו עכשיו הביתה", אמר קימל במונולוג הפתיחה שלו וקלע בדיוק. בהמשך נטפל אל הקאסט של "אמריקה נגד או ג'יי סימפסון" ואל מפיק העל מארק בארנט, האחראי לפופולאריות הטלוויזיונית של דונלד טראמפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מאט דיימון, יריבו המר של ג'ימי קימל, מגיע אל הבמה רגע אחרי שקימל הפסיד את הפרס לג'ון אוליבר.

קימל יודע שהנוכחים מורעבים ולכן נעזר באמא שלו, שהכינה עבורם 7000 כריכי חמאת בוטנים וריבה, ובילדי "Stranger Things" שמחלקים אותם לקהל.

טורי קלי קיבלה את הכבוד להופיע במונטאז' "לזכרם" המסורתי, וביצעה גרסה מרגשת ל"Hallelujah" של לאונרד כהן. בין היתר איבדה השנה תעשיית הבידור האמריקאית את השחקן אנטון ילצ'ין ("סטארטרק"), שנהרג בתאונת דרכים בגיל 27, השחקן רוברט לוג'יה ("פני צלקת", "קצין וג'נטלמן", "להב משונן" - עליו היה מועמד לאוסקר), העיתונאי ומגיש "60 דקות", מורלי סייפר, השחקנית דוריס רוברטס ("כולם אוהבים את ריימונד"), השחקן אל מולינרו ("ימים מאושרים"), גארי שנדלינג, אלן ריקמן ואייב ויגודה. פרינס ומוחמד עלי הוצגו אף הם במהלך הסרטון.

ג'וליה לואי-דרייפוס חגגה היסטוריה פרטית עם זכייה חמישית ברציפות בתפקיד הראשי עבור תפקידה ב-"Veep". אחרי שהודתה ליוצרי הסדרה ולעובדיה והתנצלה אישית על חלקה בנוף הפוליטי הנוכחי בארה"ב, טענה לואי-דרייפוס ש"Veep" הצליחה לשבור את הקיר בין הקומדיה והפוליטיקה. "התוכנית שלנו התחילה כסטאירה פוליטית", אמרה, "אבל כעת היא נראית יותר כמו סדרה דוקומנטרית". את דבריה סיימה בהבטחה לבנות מחדש את החומה ולגרום למקסיקו לשלם עליה. את הזכייה הקדישה לואי-דרייפוס בדמעות לאביה, שהלך לעולמו ביום שישי האחרון: "אני כל כך שמחה שהוא אהב את הסדרה, כי הדעה שלו החשובה לי מכל".

קייט מקינון זכתה הלילה בפרס לשחקנית המשנה הטובה ביותר, וניצלה את הבמה כדי להודות לכמה מודלים לחיקוי, ובהם גם הילרי קלינטון. המועמדת הדמוקרטית לנשיאות החזירה את המחווה כעבור דקות ספורות, כשצייצה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה: "ברכות על זכייתך, קייט! אני מעריצה גדולה שלך".

במהלך הטקס מצא ג'ימי קימל זמן להסתובב בין הכוכבים בקהל ולחלק להם פתקים שכתבה עבורם אמו. וכמו בהרבה מקרים אחרים שבהם אמהות נכנסות לענייני היום-יום, דברים לא צפויים קרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully