וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון קרב: השוואה בין הקריירות של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

21.9.2016 / 0:08

ההיסטוריה המקצועית של הפרודים הכי מדוברים בעולם מוכיחה דבר אחד: לחוד, היה להם מוצלח הרבה יותר מאשר ביחד. וגם: מה צופן העתיד לכל אחד מהם?

הפריצה

אנג'לינה

על המסך הקטן, עם סרטי הטלוויזיה "ג'ורג' וואלאס" (1997) ו"ג'יה" (1998) עליהם היתה מועמדת לאמי. קולנועית, בזכות "נערה בהפרעה" (1999), שעל הופעתה בו קיבלה אוסקר.

בראד

בלי חולצה כמובן, ב"תלמה ולואיז" (1991), שבו היה הנוכחות הגברית הבולטת ביותר. עם זאת, התפקידים הגדולים הראשונים המשמעותיים הגיעו רק ב-1995, שבה כיכב הן ב"שבעה חטאים" והן ב"12 הקופים", והוכיח שאם הוא משתתף בסרט שיש לו מספר בשם, התוצאה תיכנס להיסטוריה.

רגעי שיא

אנג'לינה

כשחקנית: רצף של שתי מועמדויות עוקבות וראויות לגלובוס הזהב. על "בכוח הלב" מ-2007, שבו גילמה את אלמנתו של דניאל פרל, העיתונאי האמריקאי-יהודי שנרצח בפקיסטן, ועל "ההחלפה" מ-2008 של קלינט איסטווד. הודות לתפקיד משובח זה, היתה גם מועמדת לאוסקר.

כבמאית: הסרט (הנוראי) "לא נשבר" מ-2014, שזכה להצלחה קופתית ואף היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר.

בראד

כשחקן: תבחרו אתם. תפקידי הפריצה ב"שבעה חטאים" ו"12 הקופים"? ההופעה ארבע שנים לאחר מכן ב"מועדון קרב"? ואולי דווקא "ממזרים חסרי כבוד" משלהי העשור הקודם? או "עץ החיים" מתחילת העשור הזה? והרשימה עוד ארוכה וכוללת גם את "בבל", "סנאץ'" ועוד סרטים משובחים של אחד מטובי השחקנים בדורו.

כמפיק: היה מעורב בהפקת כמה מן הסרטים העצמאיים הבולטים של השנים האחרונות, וכך קיבל פסלון על "12 שנים של עבדות" ומועמדויות על "מאניבול" ו"מכונת הכסף".

angelina jolie

רגעי שפל

אנג'לינה

כשחקנית: רצף כישלונות קופתיים בתחילת-אמצע שנות האלפיים, שכלל סרטים תמוהים, מיותרים ונשכחים בסדר הגודל של "הצלה מעבר לגבול" (2003), "לקחת חיים" ו"אלכסנדר" (שניהם מ-2004)

כבמאית: חתומה על שני סרטים שכשלו בקופות וספגו קיתונות של בוז בתקשורת. "בארץ של דם ודבש" מ-2012, על מלחמת האזרחים ביוגוסלביה, ו"ליד הים" משנה שעברה, דרמה רומנטית בה גם כיכבה, לצד אחד, בראד פיט שמו.

בראד

כשחקן: לא נעים להגיד, אבל שני הסרטים בהם הופיע לצד פרודתו הטרייה, "מר וגברת סמית" (2005) ו"ליד הים" (2005). גם "היועץ" מ-2013, שבו רוצחים אותו בדרך הכי מסורבלת ומשונה שנראתה בקולנוע, הוא לא סיבה לגאווה, וכך גם "טרויה" הכושל מ-2005.

כמפיק: בסך הכל הרקורד שלו די נקי, אבל "מלחמת העולם Z", סרט הזומבים שפיט היה הרוח החיה מאחוריו לפני שלוש שנים, נחשב לטעות בשיקול הדעת מכל הבחינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיט ב"מלחמת העולם Z" לצד החיילת האמיצה "סגן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט הכי לא מוערך

אנג'לינה

"מליפיסנט" בכיכובה, מבית היוצר של דיסני. הסרט אמנם זכה להצלחה קופתית לפני שנתיים, אבל הביקורות לא היו טובות וחבל שכך, שכן הוא מושלם לסוגו.

בראד

"הורג אותם ברכות" בכיכובו מ-2012. מותחן פשע שנון ואולטרה-ביקורתי על אמריקה, שלא התרסק בקופות ולא נקטל אצל המבקרים, אבל התקבל די באדישות בסך הכל ונשכח במהרה, אף שהגיע לו הרבה יותר.

movie disney help will play

מה צופן העתיד?

אנג'לינה

ג'ולי הצהירה בעבר על כוונתה לפרוש מעולם המשחק. ואכן, חוץ מדיווחים על כך שתככב גם בהמשכון הבלתי נמנע של "מליפיסנט", לא ידוע על פרויקטים אחרים בכיכובה, והתסבוכת המשפחתית החדשה מן הסתם לא תקל עליה למצוא לכך אנרגיות וזמן. בימוי והפקה הם כבר סיפור אחר, ובקרוב אנו אמורים לחזות בסרט שביימה על מלחמת האזרחים בקמבודיה ובסרט אנימציה שהפיקה על המלחמה באפגניסטן. דבר אחד בטוח: אין נושא חביב עליה יותר מאשר מלחמות בעולם השלישי.

בראד

כיאה לאחד השמות הגדולים בהוליווד, הלוח שלו עמוס ומלא בכל טוב. בשנה הקרובה נראה אותו מככב לצד מריון קוטיאר (שאיתה גם ניהל רומן שהביא לסוף נישואיו לג'ולי לפי הדיווחים) ב"Alied" על מלחמת העולם השנייה, בסאטירה המלחמתית "מכונת מלחמה" וגם בהמשכון ל"מלחמת העולם Z", וזאת בנוסף לשלל פרויקטים עליהם הוא חתום כמפיק. אהבת אמת אולי לעולם כבר לא תהיה לו, אבל אוסקרים כנראה שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully